موضوعات داغ

قیمت خودرو در بازار به زودی اصلاح می‌شود

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با توجه به گفته های معاون دفتر خودرو و نیروی محرکه وزارت صنعت معدن و تجارت، قیمت خودروها به زودی اصلاح خواهد شد و دیگر مردم با قیمت های عجیب شک زده نخواهند شد.
به نقل از سایپانیوز، امیر جعفرپور در خصوص روند افزایشی اخیر قیمت خودروها در بازار عنوان کرد: «ستاد تنظیم بازار با همکاری سایر مجموعه‌ها و سازمان حمایت در حال نهایی کردن قیمت خودرو متناسب با استانداردها 85 گانه، آلایندگی‌ها و رعایت استانداردهای الزامی است.»
وی ادامه داد: «به زودی قیمت خودروها در کارخانه به نحوی تصحیح خواهد شد که اختلاف قیمت خودرو در بازار و کارخانه کنترل شده و دست دلالان از بازار خودرو حذف شود. قیمت های جدید به نحوی خواهند بود که مردم با شک قیمتی روبرو نشوند.»
جعفرپور در ادامه توصیه کرد: «مردم تا نهایی شدن قیمت خودروها توسط ستاد تنظیم بازار خودرو خریداری نکنند چرا که بعد از نهایی شدن قیمت خودروها حباب قیمتی ترکیده و قیمت ها فروکش خواهند کرد.»
وی تصریح کرد: «خرید هر گونه خودرو در این روزهای بازار به ضرر مصرف کننده است چراکه اختلاف قیمت بازار و کارخانه بسیار زیاد و غیرقابل پذیرش است.»
گفته می شود از ابتدای سال جاری دلالان بازار خودرو را بهم ریخته و قیمت ها را از مسیر طبیعی خود خارج کرده اند به نحوی که در حال حاضر قیمت خودرو پراید بیش از 80 میلیون بوده و این امر به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/2/20
قانون اصلاح قیمت تو ایران:
پراید 30 میلیونی رو برسونی به 100 تومن بعد بگی قیمتا اصلاح میشه و 75 روش قیمت بزاری همه هم راضی و خوشحال. پیدا کنید پرتقال فروش را...