موضوعات داغ

شرایط اقتصادی طوری‌ست که نمی‌توانیم با موتورسواران برخورد کنیم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با توجه به گفته های رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به علت مسایل اقتصادی که جامعه درگیر آنست و بعضی از شهروندان از طریق موتور سیکلت ارتزاق می‌کنند پلیس نمی تواند با موتورسواران با سخت گیری برخورد کند.
به نقل از مهر، سردار محمدرضا مهماندار در این خصوص توضیح داد: «36 درصد از کشته شدگان تصادفات سال گذشته از موتورسیکلت سواران و 12 درصد نیز رانندگان خودرو و یا سرنشینان آن بوده اند. همین موضوع نشان می دهد که در تصادفات رانندگی عمده مشکل عابرین پیاده و موتورسیکلت سواران اند.»
وی ادامه داد: «پلیس از وضعیت موتورسیکلت سواران در سطح شهر تهران به هیچ عنوان راضی نیست اما شرایط اجتماعی و اقتصادی به نحوی است که ما نمی تواند به طور موثر مداخله کنیم.»
سردار مهماندار در انتها افزود: «موضوع حل موتورسیکلت تنها در دست پلیس نیست و مجموعه حاکمیت باید ریشه ای این مشکل را حل کنند. پلیس به تنهایی نمی‌تواند در نقش بازدارنده عمل کرده و تمامی ناهنجاری را برطرف کند. به عنوان نمونه وقتی ضریب بیکاری جامعه بالا است طبیعی است که عده بسیاری به سمت خرید موتورسیکلت و کار با آن رفته و شرایط برای پلیس و مردم سخت می شود.»

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/2/24
کاش شهرداری هم ذره ای از این درک و شعور راهنمایی و رانندگی رو داشت