موضوعات داغ

کارلوس ساینز، هم تیمی جدید چارلز لکلرک

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول
به اعتقاد کارشناسان فرمول یک، کارلوس ساینز، هم تیمی جدید چارلز لکلرک در تیم فراری خواهد بود. بر طبق آخرین گزارشات صحت این خبر تا ۴۸ ساعت آینده تایید خواهد شد.

صبح سه شنبه مهمترین خبر این روزهای فرمول یک منتشر شد، عدم تمدید قرارداد سباستین فتل با تیم فراری. از آن لحظه تا کنون شایعات زیادی در مورد جانشین فتل منتشر شده است.

طی ماه های اخیر رانندگانی مثل لوئیس همیلتون، دنیل ریکاردو، فرناندو آلونسو، کارلوس ساینز و آنتونیو جیوویناتزی با تیم فراری در رابطه بوده‌اند. اما به اعتقاد رسانه های ایتالیایی، تا ۴۸ ساعت آینده کارلوس ساینز به عنوان جایگزین سباستین فتل در تیم فراری معرفی خواهد شد.

در این گزارش آمده است که دنیل ریکاردو گزینه اول فراری بوده است اما هنگام مذاکره در رابطه با جزئیات نهایی قرارداد به توافق نرسیده‌اند. در این بین ساینز با وجود داشتن یک قرارداد دو ساله با تیم مک لارن، خود را به تیم فراری نزدیکتر کرده است.

ساینز ۲۵ ساله تا کنون شرکت در ۱۰۰ مسابقه فرمول یک را در کارنامه خود دارد و در فصل ۲۰۱۹ به همراه تیم مک لارن بهترین نتایج دوران حرفه ایی اش را بدست آورد. بهترین نتیجه او کسب جایگاه سومی در مسابقه برزیل ۲۰۱۹ است.

کارلوس با استقبال از شایعات مطرح شده در رابطه با پیوستنش به تیم فراری و مطرح کردن این نکته که آمادگی رانندگی برای تیم های برتر را دارد باعث شد تا از دیدگاه کارشناسان محتمل ترین گزینه برای جایگزینی فتل باشد.

"من به توانایی های خودم اطمینان دارم و قادرم کارهای بزرگی برای مک لارن، مرسدس یا فراری انجام دهم".

در همین حال شنیده می‌شود سباستین فتل با تیم مک لارن ارتباطی بر قرار کرده است. تیمی که دوست قدیمی فتل، آندرس سایدل در آن نقش پر رنگی دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد