موضوعات داغ

قیمت گذاری خودرو در فضای مجازی به هرنحوی غیرقانونی است

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
سرهنگ داوود معظمی، رییس پلیس فتا تهران بزرگ با هشدار نسبت به قیمت گذاری خودرو در فضای مجازی، اعلام کرد که فعالیت در این زمینه غیرقانونی بوده و هیچکس اجازه ندارد به هر ترتیبی اقدام به قیمت گذاری خودرو در فضای مجاری کند. پیرامون قیمت گذاری خودرو در فضای مجازی، جلساتی با دادستان تهران برگزار شد و برخورد با این موضوع به جدیت در دستور کار پلیس فتای تهران بزرگ قرار گرفت و طی روزهای گذشته، نزدیک به 40 مدیر سایت داخلی احضار شدند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایلنا، رییس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به قیمت گذاری در فضای مجازی و تاثیرات آنان بر بازار خودرو، اعلام کرد که برخی از سایت ها اقدام به ثبت قیمت خودرو کرده و این قیمت های فیک به عنوان مرجع در برخی سایت های دیگر هم دست به دست می چرخید و در بین عامه مردم نهاینه می شد. برخورد با سایت های متخلف کماکان در دستور کار پلیس فتای تهران بزرگ قرار داشته و همچنین به صورت عمومی هم اعلام کرده‌ ایم که فعالیت در این حوزه غیرقانونی است و هیچکس اجازه قیمت گذاری و اعلام قیمت خودرو را نخواهد داشت. در این رابطه به سایت های مرجع و همچین به سایت های ثبت آگهی همچون دیوار و شیپور نیز اعلام کردیم که اقدام به حذف قیمت خودرو در سایت های خود کنند.
طی هماهنگی های صورت گرفته با دادستانی کشور، با افرادی که در این خصوص مقاومت کرده و از مطالبه پلیس سرباز بزنند، به اتهام اختلال در بازار خودرو تحت پیگیرد قانونی قرار خواهند گرفت. لازم به ذکر است که قیمت خودروها در سایت شرکت‌ های خودروساز بارگذاری شده و از مردم تقاضا داریم از همین سایت ‌ها به عنوان مرجع قیمت خودرو استفاده کنند و برای اطلاع از قیمت خودرو به سایت شرکت ‌های خودروسازی مراجعه کنند و هیچ سایت دیگری حق بازنشر قیمت خودروها و فعالیت در این زمینه را نخواهد داشت.
در پایان سرهنگ داوود معظمی به تبلیغ و قیمت ‌گذاری خودروهای خارجی هم اشاره کرد و در این خصوص اعلام کرد که هیچ فردی حق قیمت‌ گذاری و بارگذاری قیمت خودروهای خارجی در سایت، کانال و هیچ صفحه دیگری در فضای مجازی را نخواهد داشت و تاکید دادستان هم برخورد با این افراد بوده و پلیس هم با جدیدت تمام به این موضوع رسیدگی خواهد کرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/2/26
جناب داوود معظمی ، جون مادرت بگو مثلا کجا تو سایت ایران خودرو میتونی قیمت محصولات رو پیدا کنی ، دریغ از یک قسمت کوچیک که قیمت یک محصول رو داشته باشه . تو رو خدا بسه دیگه کذب ، بسه دیگه افترا ، بابا به خدا مردم میفهمن .