موضوعات داغ

توتو ولف: در حال بررسی وضعیت جورج راسل و سباستین فتل هستیم

عکس مطلب اول
توتو ولف، رئیس تیم فرمول یک مرسدس، اذعان کرده است که به خدمت گرفتن سباستین فتل موقعیت بسیار خوبی برای برند این تیم است اما نمی‌داند که تصمیم فتل در خصوص آینده‌اش چیست.

" البته، یک راننده آلمانی در یک تیم آلمانی داستانی خوب برای اهداف تجاری است. ما منحصرا متمرکز بر روی موفقیت هستیم. سباستین هم البته راننده بسیار خوبی است. او از هر نظر عالی است. او می‌تواند برای خودش تصمیم بگیرد که از تیمی جدا شود و به تیم دیگری بپیوندد. هنوز موقعیت‌های جذابی برای او وجود دارد."

کارلوس ساینز اسپانیایی جانشین فتل در فراری می‌شود و صندلی خالی مک‌لارن نیز توسط دنیل ریکاردو پر خواهد شد. ولف در خصوص نوآوری‌هایی که تیم‌ها در خودروی امسال انجام داده‌اند و امکان جابجایی رانندگان و افشای چنین اطلاعاتی اینگونه توضیح داد:

" حداقل ما خود را در چنین وضعیتی قرار نمی‌دهیم. کمی مدیریت این مسئله سخت خواهد بود که راننده‌ای در تیم خود داشته باشید و او در فصل بعد برای تیم رقیب براند. شما می‌دانید که راننده شما می‌تواند از آن علیه شما استفاده کند. تیم‌هایی که اینقدر زود تصمیم خود را اعلام کرده‌اند در وضعیت سختی هستند و ما نمی‌خواهیم خود را گرفتار این مسئله کنیم."

قرارداد هر دو راننده مرسدس در انتهای این فصل به پایان می‌رسد، اما به نظر می‌رسد آینده همیلتون در این تیم تضمین شده است، در حالی که بوتاس نمی‌تواند آنچنان از جایگاه خود مطمئن باشد.
" ما در حال بررسی وضعیت جورج راسل هستیم و ناگهان تغییر وضعیت فتل رخ می‌دهد. اما در حال حاضر این مسئله در بالای لیست اولویت‌های ما قرار ندارد، ما می‌خواهیم روی تیم خود تمرکز کنیم."

صندلی خالی رنو نیز به نظر می‌رسد به فرناندو آلونسو داده خواهد شد و بار دیگر شاهد حضور این چهره محبوب در فرمول یک خواهیم بود. رسانه‌های اسپانیا و فرانسه از به امضا رسیدن پیش قرارداد بین رنو و آلونسو خبر می‌دهند اما به نظر نمی‌رسد تا آخر تابستان خبر رسمی این انتقال نشر داده شود. این خبر انتخاب‌های فتل را کمتر و کمتر می‌کند. به نظر می‌رسد اگر صندلی خالی در مرسدس وجود نداشته، تنها گزینه محتمل استون مارتین باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد