موضوعات داغ

دنیل ریکاردو قهرمان بعدی فرمول یک خواهد بود

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول
مدیر تیم فرمول یک مک لارن، زاک براون، معتقد است دنیل ریکاردو قهرمان بعدی فرمول یک خواهد بود.

در هفته گذشته تیم مک لارن و دنیل ریکاردو قرارداد همکاری جدیدی امضاء کردند که طی آن هم تیمی آینده لندو نوریس در فصل ۲۰۲۱ مشخص شد. در فصل ۲۰۱۹ تیم مک لارن پس از سالها نتایج ضعیف بالاخره در مسیر پیشرفت قرار گرفت و توانست در انتهای فصل در رتبه چهارم قرار بگیرد.

به اعتقاد براون در صورتی که آنها بتوانند خودرو مناسبی برای دنیل آماده کنند او قادر است به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی ظاهر شود.

"من معتقدم دنیل با در اختیار داشتن یک خودرو مناسب می‌تواند بلافاصله قهرمان مسابقات فرمول یک شود. دنیل راننده بسیار جسوری است و همچنین بسیار پرطرفدار در سراسر جهان، ترکیب او و لاندو نوریس زوج بسیار هماهنگی خواهد ساخت".

ریکاردو تا کنون پیروز هفت مسابقه فرمول یک بوده است و براون فکر میکند پیوستن او به تیم مکلارن باعث پیشرفت سریعتر تیم خواهد شد.

"ما در مسیر پیشرفت قرار گرفته‌ایم و نتایج فصل گذشته اثبات این حرف است. پیوستن آندرس سایدل به تیم مکلارن و همکاری او در کنار اعضاء دیگر تیم باعث جهش تیم ما شده است. در بخش رهبری تیم افراد زیادی را تغییر دادیم و مدتی طول کشید تا هماهنگی لازم ایجاد شود اما اکنون آندریاس در بهترین شرایط قرار دارد".

"حال وقت داشتن بهترین رانندگان است و هر دو راننده ما بهترین هستند، دنیل شیوه رانندگی مخصوص به خودش را دارد و در آن بسیار استادانه عمل میکند. این برای پیشرفت لندو نیز بسیار مهم است و اجازه می‌دهد تا لندو خودش را بهتر بشناسد".

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد