موضوعات داغ

توقف تولید 405 از اواخر خرداد و حذف ستادهای ترخیص خودرو در آینده

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
سردار سیدکمال هادیانفر، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره پایان عمر پژو 405، اعلام کرد که با توجه به تعهدات شرکت ایران خودرو، تولید پژو ۴۰۵ تا اواخر خردادماه سال جاری به پایان خواهد رسید. در برنامه ریزی پلیس راهور برای سال ۹۹، ما امسال چهار ماموریت اصلی در راستای برنامه‌ های کلان پلیس راهنمایی و رانندگی پیش بینی کرده ایم که یکی از جدی ترین برنامه های ما، کاهش سوانح جاده ای و تصادفات منجر به فوت خواهد بود.
به گزارش خودروبانک و به نقل ایسنا، سردار سیدکمال هادیانفر در ادامه صحبت های خود با اشاره به دومین اولویت پلیس راهور در برنامه ریزی کلان خود، اعلام کرد که برنامه توسعه نظم و انضباط و عبور و مرور ترافیک با تأکید بر موضوعات اولویت‌ دار همچون رعایت حق تقدم عابران پیاده، ساماندهی موتورسیکلت ‌سواران در خصوص تردد آنان، گواهینامه، آموزش و برخی موارد دیگر است که این موارد نیز در دستور کار پلیس راهنمایی و رانندگی قرار خواهد گرفت. اولویت دیگر ما نیز توسعه، بهبود و ارتقای رفتار ترافیکی شهروندان است و امیدواریم که عابرین پیاده، مسافر و یا رانندگان در این زمینه با ما همکاری کنند.
در پایان رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به چهارمین و آخرین اولویت مهم پلیس در سال جاری، اعلام کرد که توسعه و تحول سیستمی و همچنین هوشمندسازی پلیس راهور خواهد بود و در نظر داریم تا شماره‌ گذاری خودروها، رسیدگی به اعتراضات و همچنین ترخیص خودروها در بستر شبکه ملی اطلاعات انجام شود تا رفته رفته ستادهای ترخیص خودرو نیز جمع آوری شوند. در زمینه هوشمندسازی هم تصمیم بر این است تا سامانه پایش همواره ماموران را از ۴۰۰۰ دستگاه به ۱۲ هزار دستگاه افزایش دهیم. بحثی هم در رابطه با کروکی های الکترونیکی است که در دستور کار ما قرار خواهد گرفت.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/3/1
دلم برات تنگ میشه اسطوره ی دوست داشتنی و کوچولوی من