موضوعات داغ

سانگ یانگ تیوولی فیس لیفت با موتور جدیدی عرضه خواهد شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
سانگ یانگ تیوولی یکی از پرفروش‌ترین کراس‌اوورها در سطح جهان است که مدتی نیز توسط رامک خودرو به بازار کشورمان عرضه شد. این خودرو در بازار پرتراکم انگلستان با محصولی همچون واکسهال موکا یا همان اپل موکا رقابت می‌کند. نسخه 2020 سانگ یانگ تیوولی فیس لیفت اکنون با قیمت 13995 پوند در انگلستان قابل سفارش است و البته آورده‌ای جدید هم به همراه دارد، موتور 1.2 لیتری جدید با راندمانی بهتر که کمتر به محیط زیست آسیب وارد می‌کند.
البته مشتریان همچنان قادر هستند تا سانگ یانگ تیوولی فیس لیفت خود را با پیشرانه‌های بزرگتر 1.5 لیتری بنزینی یا 1.6 لیتری دیزلی سفارش دهند. این پیشرانه‌ها بخشی از استراتژی سانگ یانگ برای افزایش سهم فروش از بازار اروپا هستند. پیشرانه 1.2 لیتری جدید سانگ یانگ تیوولی به کمک توربوشارژرش قادر است تا حداکثر 126 اسب‌بخار قدرت و 230 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. سانگ یانگ تیوولی 2020 به کمک این پیشرانه قادر است تا در 10.6 ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست یابد. این پیشرانه جدید عملکرد نسبتا پاکی داشته و در هر کیلومتر 153 گرم کربن دی اکسید تولید می‌کند.

سانگ یانگ تیوولی فیس لیفت

سانگ یانگ تیوولی فیس لیفت

مشتریان سانگ یانگ قادر هستند تا تیوولی 2020 خود را با این پیشرانه به همراه گیربکس شش سرعته دستی و در دو تریم از امکانات و تجهیزات خریداری کنند. تریم EX سانگ یانگ تیوولی نخستین تیپ پایه این خودرو است و با امکاناتی همچون کروز کنترل، شیشه‌های برقی، رادیو DAB، رینگ‌های فولادی و مجموعه‌ای از دستیارهای الکترونیکی رانندگی با قیم 13995 پوند قابل خرید است.
تیپ بالاتر یعنی تریم ونتورا 16995 پوند قیمت دارد و از امکاناتی همچون رینگ‌های آلیاژی 16 اینچی، روکش چرمی صندلی‌ها، صفحه نمایش هفت اینچی لمسی با دوربین عقب، گرمکن فرمان و سیستم ورود و استارت بدون کلید به همراه سایر ویژگی‌های استاندارد برخوردار است. نمونه‌های مجهز به موتور بنزینی و دیزلی قیمت بالاتری دارند و با رقمی بین 20 هزار الی 22 هزار پوند به فروش می‌رسند. سانگ یانگ قصد دارد در آینده مدل‌هایی از تیوولی را با پیشرانه هیبریدی خفیف نیز به بازار عرضه کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/3/3
این فیس لیفت های تیوولی کلا چرا هیچ تفاوتی ندارن با هم؟
سر کاریه؟؟؟