موضوعات داغ

سنجش پایداری تویوتا C-HR جدید در تست گوزن + فیلم زیرنویس فارسی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
تویوتا C-HR، تلاش انقلابی تویوتا برای بدست گرفتن بازار خودروهای کراس اوور بود، اما به رغم طراحی پیشرفته و کاملا جهش یافته تویوتا در آن زمان نتوانست موفقیت های زیادی در بازارهای جهانی کسب کند و اصلی ترین دلیل آن، قیمت بالای این خودرو در مقایسه با سایر کراس اوورهای موجود در بازار بود. حال کمپانی خودروسازی تویوتا با نسخه جدید این خودرو تصمیم گرفته تا بار دیگر شانس خود را در بازار امتحان کرده و خودروی کراس اوور متفاوت خود را به مشتریان اثبات کند.
حال امروز متخصصان km77 به ما نشان خواهند داد که نسخه 2020 "تویوتا C-HR" در پایداری خود چقدر پیشرفت کرده و در تست گوزن تا چه اندازه می تواند خوب عمل کند که در انتهای همین خبر می توانید شاهد فیلم بررسی و عملکرد آن با زیرنویس فارسی باشید.
بدون شک تا الان آشنایی کافی با تست "موس" یا همان تست "گوزن" پیدا کرده‌ اید و می ‌دانید که روند کار به چه صورت است. تستی که در آن شبیه ساز ورود ناگهانی گوزن و یا هر حیوان دیگری به داخل جاده شبیه سازی شده و عملکرد اتومبیل در مانوردهی و ثبات هنگام فرمان دادن ‌های ناگهانی مورد بررسی قرار می ‌گیرد. حال باتوجه به فیلمی که در انتهای مقاله قرار گرفته است، می ‌توانید شاهد عملکرد نسخه جدید تویوتا C-HR در تست گوزن با زیرنویس فارسی باشید.


نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/3/12
ماشین ساز های ژاپنی مخصوصا تویوتا فقط تو ساخت خودروی اروزن ماهر هستند خودرویی که یه موتور ساده و سیستم های ساده داشته باشه و فقط راه بره مثل ال 90 رومانیایی
کره ای ها و چینی ها هم که فقط ظاهر