موضوعات داغ

اعلام قیمت مصوب ام وی ام X22 اتوماتیک فروش نقدی توسط مدیران خودرو + لیست قیمت

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
در شرایطی که بازار خودرو ایران به شدت ملتهب است و مصرف‌کنندگان توانایی خرید خودرو از عرضه‌کنندگان را به صورت مستقیم ندارند، شرایط فروش مدیران خودرو به مشتریان اجازه می‌دهد تا خودروهای ام وی ام و چری را با قیمت مصوب و موعد تحویل 45 روزه خریداری کنند. در جدول زیر می‌توانید قیمت چری تیگو 5، چری آریزو 6، ام وی ام X22 اتوماتیک و ام وی ام X55 را که در شرایط فروش مدیران خودرو قابل واگذاری هستند، مشاهده نمائید.

خودروقیمتنوع فروش
آریزو ۶۴،۵۲۵،۰۰۰،۰۰۰ ریالنقدی
تیگو ۵۳،۹۵۳،۰۰۰،۰۰۰ ریالنقدی
ام وی ام ایکس ۲۲ اتوماتیک۲،۵۲۱،۰۰۰،۰۰۰ ریالنقدی
ام وی ام ایکس ۵۵۴،۳۳۶،۰۰۰،۰۰۰ ریالنقدی
اما برای مشتریانی که نسبت به خرید خودروهای یاد شده از نمایندگی رضایی روشن اقدام کنند، یک هدیه جالب دیگر نیز وجود دارد و آن یکسال کارواش رایگان است که به خریداران خودروهای ام وی ام و چری در این طرح هدیه داده می‌شود. رای سهولت تماس با این نمایندگی می‌توانید به شماره 09915010148 از طریق واتسپ پیام دهید، و نمایندگی با شما جهت مشاوره تماس خواهد گرفت. در صورت تمایل می‌توانید از طریق همین شماره با کارشناسان فروش این نمایندگی نیز تماس بگیرید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/3/13
وای کارواش
1399/6/9
لعنت به هرچی دزد شش ماه پیش ایکس ۲۲ثبت نام کردم که مثل درغ الانتون ۴۵روز تحویل بگیرم به هر بهونه ای ماشین ندادین تا رسید بجایی که نما بندگی گفت ماشینتون آمادگی لیزینگ از مدارک ایراد میگیره قرار شد لیزینگ مدارک و تایید کنه بعد سه هفته ماشینو تحویل بدین لیزینگ تایید کرد الان تحریم بهونتون شد ماشینی که دوماه پیش آماده بود الان قطعات ندارم از همه بدتر اینکه من۱۳۵میلیون تومان پول دادم و ازاین ماه باید قسد ماشین نگرفته رو بدم تازه اگه پرداخت نکنم جریمه هم میشم دزدی کلاه برداری به چی میگن