موضوعات داغ

کیت‌های اسپرت روسی که لکسوس RX را به هیولا تبدیل می‌کنند

عکس مطلب اول
اگر صاحب یکی از دو شاسی بلند لکسوس RX و یا لکسوس NX هستید و می خواهید ماشینتان را از چیزی که هست جذاب تر کنید، خرید این کیت بدنه می تواند برای شما کارساز باشد و ماشین شما را به یکی از جذاب ترین و عجیب ترین خودروهای شهر تبدیل خواهد کرد. این کیت بدنه توسط شرکت تیونینگ روسی SCL Global Concept توسعه پیدا کرده و برای هر خودرو یک لقب جدید انتخاب کرده است تا هویت جدیدی به خودروی جهش یافته شما اهدا کند.
کیت بدنه لکسوس RX با نام "Goemon" معرفی شده و همچنین کیت بدنه لکسوس NX تحت عنوان "Kotaro" لقب گرفته است که با انتخاب هریک از آنان برای خود، می توانید اتومبیل خود را با تغییراتی اساسی به یک هیولای واقعی تبدیل کنید. این کیت بدنه برای هر دو اتومبیل با طراحی متفاوت، تغییرات مشترکی به همراه داشته و شامل فاکتورهای مختلفی همچون یک جلوپنجره مشبک و درشت، مجموعه سپر اسپرت، قاب های اسپرت گلگیر، طراحی جدید سپر عقب، نصب یک دیفیوزر بزرگ در قسمت عقب، کاپوت و یا رکاب های جدید زیر درب ها، اسپویلر عقب و یکسری ریزه کاری های مختلف دیگر می شود که چاشنی تند اسپرت ماشین لوکس شما را بیشتر کرده و آن را در ظاهر به یک خودروی تهاجمی و قدرتمند تبدیل می کند.

کیت تقویتی لکسوس

کیت تقویتی لکسوس


شرکت تیونینگ مذکور مدعی شده است که تمامی کیت های نصب شده بر روی بدنه خودرو کاملا استاندارد طراحی شده و در کارکرد اتومبیل خللی ایجاد نمی کنند و مشتریان می توانند با صرف هزینه 9800 دلاری برای خودروی لکسوس RX و همچنین صرف هزینه 6825 دلاری برای خودروی لکسوس NX، این کیت بدنه تقویتی را برای شاسی بلندهای خود سفارش دهند. لازم به ذکر است که این پروژه تغییری در بخش فنی ایجاد نکرده و تنها به تغییرات و تقویت ظاهر خودرو محدود می شود.

کیت تقویتی لکسوس

کیت تقویتی لکسوس

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/3/13
بچه ها کسی اطلاعات داره که آیا میشه از روسیه یا آذربایجان ماشین گذر اورد و موندگارش کرد
اگر کسی اطلاعاتی در این مورد داره بگه یا اگر آدرس یا شماره تلفن شرکتی رو دارید بذارید
سپاس فراوان