موضوعات داغ

تعدیل نیروی 5000 نفری بی ام و در پی شیوع ویروس کرونا

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
ماه هاست که جهان درگیر ویروس کرونا بوده و همچنان شاهد سیر صعودی مبتلایان در کشورهای مختلف جهان هستیم. با شیوع این ویروس بسیاری از کسب و کارهای کوچک و بزرگ دچار آسیب شده و برای چندین هفته مجبور به توقف فعالیت خود شدند و یا از سرگیری فعالیت آنان با محدودیت های مختلفی همراه بوده است.
درست همانند سایر شرکت های جهانی، کمپانی خودروسازی "بی ام و" نیز تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته و با محدود شدن فعالیت و فروش محصولات آن در جهان، مجبور به اعمال یکسری تغییرات در راستای کاهش هزینه های خود کرده است. براساس گزارش اتومبیل نیوز اروپا، اثرات منفی همه گیر شدن ویروس کرونا، اخیرا باعث شده تا این خودروساز آلمانی به فکر تعدیل نیروی حدودا 5000 نفری خود در بخش های مختلف باشد.
شیوع ویروس کرونا بسیاری از شرکت های خودروسازی را درگیر خود کرده و میزان فروش آنان را تحت تاثیر قرار داده است و حالا کمپانی خودروسازی "بی ام و" به دنبال کاهش فروش خود در بازارهای جهانی و تاثیر آن بر ظرفیت تولید، در تلاش برای کاهش هزینه های خود است و به همین منظور خبر از تعدیل نیروی 5000 نفری این شرکت به گوش می رسد و تا زمان ریکاوری کامل و بازگشت اوضاع به شرایط قبل، سعی بر حفظ این اصلاحات دارد. در گزارش آمده است که از جمله اقدامات بی ام و در راستای کاهش هزینه های خود، به بسته های بازنشستگی زودرس اشاره شده است.
بی ام و تنها خودروسازی نیست که برای حفظ بقای خود مجبور به تعدیل نیرو خواهد شد و هفته گذشته هم شرکت خودروسازی مکلارن اعلام کرد که تحت تاثیر ویروس کرونا، مجبور به تعدیل یک چهارم نیروی کار خود شده و در مجموع نیروی کار آن به 1200 نفر کاهش پیدا کرده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد