موضوعات داغ

اجرای طرح ترافیک آزمایشی است؛ سهم تهران از اعتبار کرونایی دولت چقدر است؟

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با توجه به گفته های رییس شورای شهر تهران، رئیس جمهور شخصا به موضوع محدودیت های ترافیکی در ایام کرونا ورود پیدا کرده و پیگیر آن شده است.
به نقل از ، محسن هاشمی در خصوص محدودیت های ترافیکی در ایام کرونا توضیح داد: «وزیر بهداشت به اجرای طرح ترافیک در ایام کرونا حساس بوده و معتقد است که این موضوع سبب افزایش آمار کرونا خواهد شد. بنابراین دور از انتظار نیست که اجرای طرح ترافیک آزمایشی باشد.»
وی ادامه داد: «قرار شده است اجرای طرح ترافیک منوط به رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی باشد و در حالی انجام شود که مسافران در مترو، اتوبوس و سایر وسایل حمل و نقل عمومی از دستکش و ماسک استفاده کنند که عملا چنین اتفاقی تاکنون رخ نداده است.»
هاشمی در انتها در خصوص اختصاص وام به شرکت ها و سازمان ها به دلیل شیوع ویروس کرونا نیز توضیح داد: «نامه مربوط به اختصاص این وام امضا شده و به دولت فرستاده شده است. ما به دنبال آنیم تا شرکت هایی را که می توانستند به دلیل شیوع ویروس کرونا نیروهای خود را تعدیل کنند و این کار نکردند را حمایت کرده و به آن ها وام اختصاص دهیم. ما نیز در شهرداری چنین حالتی داشتیم. با وجود اینکه فعالیت هایمان افت پیدا کرده بود تعدیلی نداشتیم و می توانیم به ازای هر نفر 12- 15 میلیون وام بگیریم و سهم شهرداری از 75 هزار میلیارد تومان، 3-4 هزار میلیارد تومان وام می شد که می خواهیم این نامه از سوی شهردار جدی تر دنبال شود.»

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد