موضوعات داغ

طرح ترافیک تهران از امروز شنبه 17 خردادماه با تغییراتی اجرایی می شود + ساعات جدید

عکس مطلب اول
شیوع ویروس کرونا در کشور، محدودیت های زیادی به همراه داشته است و برخی محدودیت ها ازجمله "طرح ترافیک" نیز تاکنون بلاتکلیف مانده و اجرای مجدد آن با اما و اگر همراه بوده است و در راستای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، بیشتر تصمیمات مبنی بر عدم اجرای آن و جلوگیری از تراکم جمعیت در شبکه حمل و نقل عمومی بوده است.
با این حال سردار محمدرضا مهماندار، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرده است که با هماهنگی های انجام شده میان شورای ترافیک شهر تهران و همچنین ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، تصمیم گرفته شده است تا از امروز شنبه 17 خردادماه دو طرح ترافیکی پایتخت که متوقف شده بود، با یکسری تغییرات در ساعت اجرا دوباره برقرار شود.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، سردار مهماندار در ادامه صحبت های خود با اشاره به شیوه اجرای این طرح و همچنین تغییرات اعمال شده در آن اعلام کرد: در حال حاضر به صورت موقت تصمیم گرفته شده تا هر دو طرح ترافیکی بجای ساعت 6 و 30 دقیقه صبح، از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح آغاز شده و در ساعت 16 نیز به پایان برسد. در همین خصوص افراد می توانند برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت نکات بهداشتی همچنان با اتومبیل شخصی خود وارد این محدوده شوند. علاوه براین برای رعایت حال کارمندان و افرادی که ساعت کار آنان زودتر به پایان رسیده، شرایط خروج از طرح ترافیک برای افرادی که قبلا وارد این محدوده شده اند، از ساعت 14 و تنها برای یکبار فراهم خواهد شد. طبیعی است که ورود خودروهای غیرمجاز در ساعت اجرای طرح مشمول جریمه خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد