موضوعات داغ

مرسدس بنز؛ مکس ورشتپن بزرگترین تهدید برای ماست

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول
به اعتقاد جیمز آلیسون، مدیر فنی تیم مرسدس، مکس ورشتپن بزرگترین تهدید تیم مرسدس در فصل ۲۰۲۰ خواهد بود. او همچنین عنوان کرد که احتمالا درگیری و رقابت شدیدی بین تیم مرسدس و ردبول ایجاد خواهد شد.

راننده محبوب هلندی پس از طی کردن یک فصل فوق‌العاده در سال گذشته با انگیزه و اشتیاق بسیاری پای به فصل ۲۰۲۰ فرمول یک گذاشته است.فصلی که با تمام فراز و نشیب ها و کنسلی های متعدد مسابقات قرار است به بهترین شکل ممکن برای مکس جوان شروع بشود، با دو مسابقه پشت سر هم در خانه!

پس از مسابقات اتریش تیم ها به سمت مجارستان رهسپار می‌شوند، مجارستان هم از آن دسته از مسابقاتی است که تیم ردبول همیشه حرفهایی برای زدن داشته است.به همین علت آلیسون معتقد است ورشتپن میتواند بزرگترین تهدید برای کسب هفتمین قهرمانی لوئیس همیلتون و رسیدن به رکورد شوماخر بزرگ باشد. جیمز در ادامه افزود:

در تست های پیش از فصل، تیم فراری مشکلاتی را با خودروی خود داشت و حواشی ایجاد شده برای فتل و فراری شاید انگیزه قهرمانی را از آنها ربوده باشد. از طرف دیگر تیم ردبول در پیست خانگی اش همیشه قوی بوده است و آنها ثابت کرده‌اند که جنگجو هستند.

طی مسابقه اتریش ۲۰۱۹ تیم مرسدس با مدیریت دمای خودرو W10 خود مشکل داشت و به پیروزی دست نیافتند. آلیسون معتقد است مشکل خودرو را بر طرف کرده اند و بی‌صبرانه مشتاق بازگشت به اتریش هستند تا توانایی های خود را ثابت کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد