موضوعات داغ

بی ‌ام ‌و سری ۴ کوپه ۲۰۲۱ با جلوپنجره E46 عجیب به نظر نمی‌رسد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
احتمالا میدانید که بی ‌ام‌ و سری ۴ جدید به زودی عرضه خواهد شد و همان‌طور که احتمالا میدانید این مدل یک جلوپنجره خیلی بزرگ دارد. البته این ظاهر جدید با استقبال خوبی از سوی طرفداران روبرو نشده است. ای کاش می‌توانستیم به دوران خوش بی‌ ام‌ و سری ۳ اتاق E46 برگردیم.
خوشبختانه، پیج تغییر نمای جلویی خودروها که در فیسبوک فعالیت دارد آرزوی ما را برآورده کرده است. در تصویر جدیدی که توسط این پیج منتشر شده شاهد ترکیب بدنه این بی ‌ام ‌و G22 دو- در جدید با جلوپنجره محبوب E46 هستیم که از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۶ مورد استفاده قرار گرفت. جالب اینجاست که این عکس اصلا عجیب و غریب به نظر نمی‌رسد.
حالا این سوال پیش می‌آید. آیا طراحی بی ‌ام ‌و سری ۴ جدید محافظه‌کارانه است، یا E46 طراحی خیلی خوبی داشته که طی این سال‌ها جذاب‌تر شده است؟ شکی نیست که E46 هنوز هم در میان طرفداران بی‌ام‌و محبوبیت زیادی دارد، اما این طراحی هر چقدر هم خوب باشد، کمی زمخت به نظر می‌رسد. آیا قرار است به دیدن جلوپنجره‌های خیلی بزرگ بی‌ام‌و عادت کنیم؟ برخی از طرفداران در این پیج نظر داده‌اند که جلوپنجره E92 گزینه بهتری برای ترکیب با بدنه سری ۴ جدید است، و قبلا هم تصویری ویرایش شده از این مدل با جلوپنجره مدرن اما جمع‌وجور منتشر شده بود.
برای کسانی که از زبان طراحی کنونی شرکت بی ‌ام ‌و که در سری ۴ می‌بینیم بدشان می‌آید، خبرهای خوبی داریم. بی ‌ام‌ و گفته این جلوپنجره کلیوی بزرگ فعلا فقط در سری ۴ جدید مورد استفاده قرار می‌گیرد. این خودروساز قصد دارد هر کدام از مدل‌های جدیدش یک ویژگی منحصر به فرد داشته باشند، و جلوپنجره بزرگ ویژگی اصلی این کوپه دو- در است. این یعنی احتمالا در زیر پوشش عکس‌های لورفته نسل بعدی M3 یک جلوپنجره عادی پنهان شده است.
نظر شما درباره ترکیب E46/G22 چیست؟

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد