موضوعات داغ

ضرب و شتم شش دوره قهرمان جهان در کودکی

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول
لوئیس همیلتون از زخم ها و آسیب های روانی که در کودکی به او وارد شده صحبت کرده است. این راننده بریتانیایی که به خاطر صحبت های اخیرش در رابطه با مسئله تبعیض نژادی بسیار مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است، حال از مشکلات و آزار و اذیت هایی که در دوران کودکی خودش مجبور به تحمل آنها بوده است صحبت میکند. او در حساب کاربری رسمی اش در اینستاگرام نوشت:

هر روز در حال مطالعه و تحقیق هستم تا بتوانم در صدر مبارزه با نژادپرستی گام بردارم و این به خاطر داشتن خاطرات بسیار دردناک در دوران کودکی ام است. خاطراتی که هنوز برای من تازه هستند و هنوز درد آنها را احساس میکنم. مطمئنم بسیاری از شما هم در جایی و به نوعی مورد تبعیض واقع شده اید.

من در رابطه با تجربیات شخصی ام بسیار کم صحبت کرده ام. به من آموختن که از اتفاقات بد گذر کنم و با عشق زندگی کنم اما اکنون می‌خواهم از اتفاقات سختی که در کودکی داشته ام صحبت کنم.

زمانیکه در پیست و در حال مسابقه دادن نبودم مورد اذیت و آزار و ضرب و شتم قرار می‌گرفتم مسئله ایی که اثرات منفی روانی آنرا را نمی‌توان با هیچ متر و معیاری اندازه گرفت. برای اینکه بتوانم از خودم دفاع کنم مجبور بودم به کلاس کاراته بروم. به همین دلیل سخت تر تلاش کردم تا به موفقیت برسم. خدا را شاکرم که پدرم در کنارم بود، یک چهره سیاه پوست بسیار قدرتمند که می‌دانستم همیشه همراه من است. همه ما چنین شانسی را نداریم و ممکن است نتوانیم در زندگی خود قهرمان شویم، برای همین باید در کنار هم بایستیم و از یکدیگر حمایت کنیم، ما باید متحد شویم.

برای من جای تعجب دارد که چرا سال ۲۰۲۰ اینگونه با نا امیدی و اخبار بد سپری می‌شود اما معتقدم سال ۲۰۲۰ میتواند سال سرنوشت سازی برای همه ما باشد، سالی که باید ظلم ستیزی و تبعیض علیه اقلیت ها پایان یابد.
ما فقط میخواهیم زندگی کنیم، همان شانس تحصیل و زندگی دیگران را داشته باشیم. از بیرون رفتن نترسیم و خودمان را محدود نکنیم، در این را هرگز تسلیم نخواهیم شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد