موضوعات داغ

تمایل هیوندای برای بازگشت جنسیس کوپه؛ آیا کوپه جذاب کره‌ای باز می‌گردد؟

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
امروزه وقتی نام شرکت هیوندای شنیده می‌شود اولین خودروهایی که به ذهن می‌رسند مدل‌های کراس‌اوور هستند. توسان و سانتافه از زمان معرفی در ایالات‌متحده تبدیل به منبع درآمد خیلی خوبی برای این برند شده‌اند و این خودروساز کره‌‌ای در حال رونمایی آنلاین از سانتافه جدید است.
اگر یک هیوندای قدرتمند می‌خواهید، باید به سراغ زیربرند N بروید که ولاستر N را ارائه داده است. با این حال، ممکن است حتی مدل ولاستر N هم جذابیت زیادی برای علاقمندان به خودروهای اسپورت نداشته باشد. برخی حتی ممکن است بگویند یک خودرو دیفرانسیل جلو با موتور چهار سیلندر توربوشارژ برای آن‌ها جذاب نیست، و کسانی که طی دهه گذشته عاشق خودرو شده‌اند هم کاملا با این افراد موافق هستند.
سال ۲۰۱۰ سال بسیار مهمی برای هیوندای بود چون جنسیس کوپه را به دنیا معرفی کرد - نسخه اسپورت سدان جنسیس که سال قبلش عرضه شده بود. جنسیس کوپه دیفرانسیل عقب با موتور V6 و سبک طراحی تهاجمی، محبوبیت هیوندای بین عاشقان خودرو را افزایش داد.

جنسیس کوپه

جنسیس کوپه

اما نام جنسیس به خط تولید لوکس و مجزای شرکت هیوندای تبدیل شد و این کوپه عالی را به دست فراموشی سپرد. اما این بدان معنا نیست که شرکت هیوندای تمایلی به ساخت یک کوپه دیفرانسیل عقب جدید ندارد.
اسکات مارگسن، مدیر برنامه‌ریزی محصولات شرکت هیوندای مایل است یک جانشین معنوی برای جنسیس کوپه را وارد خط تولید این شرکت کند. مارگسن در یک مصاحبه گفت دوست دارد یک جنسیس کوپه جدید - یک مدل اسپورت بنزینی، نه یک خودرو مفهومی تمام الکتریکی مانند اسنشیا - بار دیگر وارد خط تولید شرکت هیوندای شود.
اما جنسیس مشغول کار روی سدان‌های زیبا و مدل‌های کراس‌اوور جذاب خودش است. البته هنوز همه امیدها از بین نرفته است، چون جنسیس نام‌های تجاری GT60 و GT90 را در سال ۲۰۱۵ ثبت کرده است. امیدواریم این نقشه‌ها تاکنون فراموش نشده باشند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد