موضوعات داغ

مارک وبر؛ فراری فتل را نابود کرد

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول
مارک وبر، هم تیمی سابق سباستین فتل معتقد است که فراری فتل را نابود کرده است و اکنون سن او بدون هیچ دستاوردی بالاتر رفته است.

سباستین در پایان فصل ۲۰۲۰ فراری را ترک خواهد کرد و اگر نتواند در این فصل به عنوان قهرمانی جهان دست یابد بدون هیچ عنوان قهرمانی از این تیم جدا خواهد شد در حالیکه در ابتدای آغاز همکاری با تیم فراری به دنبال اضافه کردن قهرمانی هایش بود، هم تیمی سابق او در تیم ردبول در زمانیکه وبر توانست چهار قهرمانی پشت سر هم به دست بیاورد اکنون معتقد است که عدم کسب قهرمانی توسط فتل بیشتر از اینکه به سباستین ارتباطی داشته باشد به ساختار تیم فراری برمی‌گردد. وبر در ادامه افزود:

فتل تمام تلاش خود را کرد تا بتواند با فراری یک تیم منسجم تشکیل دهد و خود را در موقعیت کسب قهرمانی های بیشتر قرار دهد اما کنار آمدن با فرهنگ ایتالیایی ها و همکاری با اعضای تیم فراری کار بسیار سختی است که نتیجه آن فقط بالاتر رفتن سن سباستین بوده است. این نکته از آن مواردی است که سباستین باید به آن توجه ویژه داشته باشد.

روحیه آلمانی ها بر اساس نظم شکل گرفته است، درست در مقابل روحیه تیم فراری امروز. بارها این نکته را به او گوشزد کرده ام اما او تمام توان خود را برای همکاری با تیم فراری به کار برد ولی نتیجه ایی نگرفت. اگر اکنون فتل تصمیم به استراحت بگیرد اصلا تعجب نخواهم کرد اما این مورد شاید یک مرخصی کوتاه مدت باشد و فتل بتواند دوباره به اوج بازگردد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد