موضوعات داغ

فراری: خوشحالیم که مرسدس همیشه درباره ما نظر می‌دهد!

عکس مطلب اول
به نظر می‌رسد که ماتیا بینوتو از اظهار نظرهای مرسدس در خصوص تیمش خسته شده است و او نیز در اقدامی مشابه از اینکه مرسدس هنوز قراردادی به لوئیس همیلتون پیشنهاد نکرده، انتقاد کرد. وی در این خصوص گفت:

خوشحالم که مرسدس همیشه نسبت به تصمیمات ما در خصوص رانندگان‌مان نظری دارد. همچنین متعجبم که آن‌ها هنوز قراردادی به همیلتون پیشنهاد نداده‌اند. ما خیلی زودتر این کار را انجام می‌دادیم. ما در این خصوص با سب رو راست بودیم. او باید در مورد آینده‌اش فکر کند، ما نمی‌توانیم تصمیممان را به تاخیر بیندازیم. ما با او عادلانه برخورد کردیم و او به ما احترام گذاشت. اگر سب به مرسدس برود، برای او خوشحال خواهم شد. او چهار بار قهرمان جهان شده است و لیاقت حضور در تیمی سطح بالا را دارد.

بینوتو از مخالفت توتو ولف با پیشنهاد برگزاری تعیین خط مسابقه‌های دوم در هر پیست، به شیوه‌ای متفاوت، راضی نیست و می‌گوید که فرصتی بسیار خوب برای آزمایش طرح‌های مختلف از دست رفته است. وی اینگونه ادامه داد:

من ناامید شدم، فرصت خوبی را از دست دادیم. اگر شما در یک پیست دو بار مسابقه دهید، مثل اتریش و انگلیس، خطر این وجود دارد که مسابقه دوم تکرار مسابقه اول باشد. خیلی متاسفم، اما ما در این مدت توافقاتی انجام دادیم. در خصوص شیوه‌های مختلف برگزاری فکر کردیم و ایده مسابقه‌ای کوتاه با ترتیب برعکس به ذهن‌مان رسید و فدراسیون جهانی (FIA) و نه تیم از ده تیم با آن موافق بودند. فقط یک تیم مانع تصویب این طرح شد. برای هواداران و ورزشمان مایه تاسف است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد