موضوعات داغ

وقتی تاندربایک کاملا سفارشی میسازد؛ هارلی دیویدسون بلک ربل!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
موتورهای ساخت تاندربایک معمولا به صورت سفارشی برای مشتریان ساخته می‌شوند، اما این گروه گاهی اوقات یک پروژه را فقط به این منظور می‌سازند تا میزان قطعاتی که در اختیار دارند را به رخ همگان بکشند. موتورسیکلتی که مشاهده می‌کنید بلک ربل نام دارد و برای برآورده کردن آرزوی یک مشتری ساخته شده است.
بلک ربل به عنوان یک تاندربایک کاملا سفارشی ساخته شده است. این موتور با قطعات سفارشی زیادی ساخته شده است، از پلاک گرفته تا سیستم اگزوز که تا پشت موتور ادامه دارد.
سازنده این موتورسیکلت درباره آن گفته است:
بلک ربل از مجموعه کاملی از قطعات تاندربایک FXDR بهره می‌برد که مهم‌ترین آن‌ها گل‌گیرهای جلو و عقب هستند که چرخ‌های بزرگش را پوشش می‌دهند.

هارلی دیویدسون بلک ربل

هارلی دیویدسون بلک ربل

مثل بیشتر محصولات تاندربایک، این مدل هم دارای سیستم تعلیق بادی است. سیستم اگزوز هم توسط تاندربایک ساخته شده که به صورت اختصاصی برای موتور میلواکی-هشت طراحی شده و به عنوان یک کیت کامل همراه با مَنیفولد و صدا خفه‌کن عرضه می‌شود.
اصلاحات انجام‌شده روی FXDR باعث شده تا با نسخه معمولی این موتورسیکلت کاملا متفاوت باشد. هنوز مشخص نیست هزینه ساخت محصول نهایی چقدر بوده، اما اگر در این باره کنجکاو هستید می‌توانید به سایت سازنده سر بزنید و قیمت تمام قطعات سفارشی آن را جمع‌بندی کنید – در این موتورسیکلت از ۲۱ قطعه مجزا استفاده شده، که همگی به رنگ مشکی درآمده‌اند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد