موضوعات داغ

اعلام آمادگی نیروی هوافضای سپاه برای همکاری با خودروسازان

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با توجه به گفته های فرمانده نیروی هوا فضای سپاه انقلاب اسلامی در نشست مشترکی که وی با سرپرست وزارت صمت، معاونان و مدیران عامل خودروسازان کشور داشته قرار شده است که کمیته‌های مشترکی در حوزه خودرو تشکیل شود تا به این طریق تجربیات صنعت هوافضا کشور در بخش تحقیقاتی به شرکت‌های خودروسازی منتقل شود.
به نقل از دنیای اقتصاد، امیرعلی حاجی زاده در ارتباط با نحوه ورود نهاد تحت مدیریت وی به صنعت خودروسازی گفت: «ما پیش از این نیز تجربیات خوبی در حوزه الکتریکی و الکترونیکی با خودروسازان کشور داشته ایم. سپاه می‌تواند در حوزه قطعه‌سازی هم به صورت فیزیکی و هم در بعد انتقال دانش تجربیات خود را به شرکت‌های خودروسازی منتقل بکند.»
با توجه به گفته‌های وی یکی از آفاتی که مانع بازسازی صنایع مختلف کشور می شود انحصار در اقتصاد است که در قطعه‌سازی فساد را به دنبال داشته و خواهد داشت.
حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز ضمن تاکید بر ضرورت استفاده بهینه از ظرفیت های پراکنده در هر دو حوزه خودرو و هوافضا افزود: «در جلسات مختلفی که بین دستگاه‌های نظامی و نهادهای عمومی برگزار می شود ما به دنبال آن هستیم که ارتباطی منطقی و همراه با هم افزایی را بین ظرفیت‌های صنعت خودروسازی و صنعت هوافضا ایجاد کنیم.»

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/3/23
مذاکرات اولیه برای اجرا و مونتاژ شاتل پراید !