موضوعات داغ

تهرانی ها مراقب این 4 نقطه پر خطر برای رانندگی باشند

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
بر اساس تفاهم نامه جدیدی که بین پلیس راهور پایتخت و متولیان مسیریاب بلد برقرار شده است ۱۲۵۵ نقطه پرتصادف در تهران شناسایی شد.
به نقل از فارس، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص این تفاهم نامه توضیح داد: «این تفاهم نامه می تواند گامی بزرگ در رفع نقاط حادثه خیز و حل مشکلات ترافیکی پایتخت باشد. مسیریاب بلد این نقاط را در یک لایه مجزا بر روی نقشه مشخص می کند. لایه ای که با هدف افزایش ایمنی شهروندان و کاهش آمار تصادفات به نقشه بلد اضافه شده است و در هنگام رانندگی با اعلام یک هشدار شهروندان و کاربران را از نقاط حادثه خیز مطلع می کند.»
سردار محمدرضا مهماندار ادامه داد: «نقاط مشخص شده بیشترین میزان تصادف منجر به فوت را در سال های 97 و 98 در پایتخت داشته و بدیهی است که شاخص تصادفات خسارتی و جرحی نیز در این محدوده‌ها قابل توجه است.»
گفته می شود بیش از نیمی از تصادفات در طی 2 سال گذشته در بزرگراه‌های شهر تهران اتفاق ‌افتاده و بزرگراه آزادگان، امام رضا(ع)، بسیج و تونل توحید بیشترین محدوده‌های پرتصادف را داشته‌اند.
وی در انتها خاطر نشان کرد: «با کمک مسیریاب بلد می‌توان رانندگی مطمئن و بی‌خطری را برای شهروندان فراهم کرد. این مسیریاب قابلیت بزرگ نمایی این نقاط را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا عبور از این مسیرها ایمن تر شود.»

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/3/26
اين كه همش تبليغات مسير ياب بلد بود
اونم كه براي آيفون كلي داستان درست كردن
تازه مسير يابشم همچين خوب نيست