موضوعات داغ

رهایی از تمامی دغدغه‌های مالی و حقوقی با خدمات اتو 360

عکس مطلب اول
خرید خودرو و فروش خودرو همواره یکی از استرس‌زا ترین موارد در زندگی افراد هستند. حجم بالای اوراق حقوقی که برای خرید و فروش خودرو بین طرفین جابجا می‌شود در کنار افزایش روزافزون کلاهبرداری‌ها و تقلب‌ها، دغدغه‌های فراوانی را برای افراد پیش از خرید خودرو ایجاد می‌کند. برای حل این مشکلات و کاهش بار روانی ناشی از خرید و فروش خودرو، خرید خودرو کارشناسی شده از مراکز معتبر نظیر اتو 360 توصیه می‌شود.
امروزه یافتن اتومبیل مناسب پیش از خرید خودرو به کاری بس دشوار تبدیل شده است. فروشندگان نیز برای فروش خودرو مسیر چندان راحتی را پیش رو ندارند و احتمال دارد در دام فروشندگان ساختگی محصور شوند. از این رو توصیه می‌شود تا خرید و فروش خودرو کارشناسی شده را به عنوان راهکاری برای فائق آمدن بر نگرانی‌های خود در نظر بگیرید.
اما روند خرید خودرو کارشناسی شده به چه صورت است؟ مراکزی همانند اتو 360 که فعالیت‌های مرتبط با کارشناسی را انجام می‌دهند، مشاور شما در هنگام خرید خودرو خواهند بود. این مراکز در ابتدا خودرو مد نظر شما را پیدا کرده و با انجام کارشناسی‌های مختلف ظاهری و فنی، گواهی سلامت یا عدم سلامت خودرو را صادر می‌کند.
بررسی اصالت خودرو و تایید اوراق مربوط به هویت آن، یکی از مهم‌ترین موارد پیش از خرید خودرو کارشناسی شده است که اتو 360 این کار را برای شما به بهترین نحو انجام می‌دهد. دستکاری در اسناد و کارت‌های هویتی یکی از مرسوم‌ترین کلاهبرداری‌ها در خرید و فروش خودرو است که مالباخته‌های بسیاری را برجای گذاشته است. این اقدام می‌بایست پیش از انتقال مالکیت هنگام خرید خودرو انجام شود که مراکز کارشناسی این کار را برای شما انجام خواهند داد.
انتقال وجه پرداختی هنگام خرید خودرو از خریدار به فروشنده یکی از مواردی است که ممکن است نگرانی‌هایی را برای متقاضیان خرید خودرو کارشناسی شده پدید آورد. اتو 360 در این زمینه به متقاضیان خرید و فروش خودرو این اطمینان را می‌دهد که وجه پرداختی خریدار بدون کم و کاست به حساب فروشنده واریز خواهد شد و هیچ دخل و تصرفی در این بین صورت نخواهد گرفت.
یکی دیگر از موانع خرید خودرو کارشناسی شده برای متقاضیان، عدم دسترسی به امکانات کارشناسی پیش از خرید خودرو در شهرستان‌ها است. در این حوزه نیز اتو 360 فعالیت‌های مناسبی را به انجام رسانده است و مصرف‌کنندگان ایرانی در تمامی نقاط کشور، هنگام خرید یا فروش خودرو می‌توانند از خدمات خرید خودرو کارشناسی شده اتو 360 بهره‌مند شوند.
برای مثال اگر یک مشتری تصمیم به خرید خودرو کارشناسی شده از نمایشگاه اتو 360 داشته باشد و فروشنده در منطقه جغرافیایی متفاوت از خریدار قرار داشته باشد، فروشنده می‌تواند عملیات فروش خودرو را با تحویل به نزدیک‌ترین نمایندگی اتو 360 به انجام برساند. در این حالت مشتری خرید خودرو کارشناسی شده در کوتاه‌ترین زمان اتومبیل خود را تحویل خواهد گرفت و خریدی مطمئن را تجربه خواهد کرد.
امکان خرید خودرو یا فروش خودرو به صورت امانی نیز یکی دیگر از راهکارهای اتو 360 برای راحتی خریداران هنگام خرید خودرو کارشناسی شده است. با استفاده از این روش مشتری می‌تواند در وقت و هزینه مورد نیاز برای خرید خودرو صرفه‌جویی قابل توجهی داشته باشد و فروشنده نیز قادر است در کوتاه‌ترین زمان ممکن فرآیندهای مرتبط با فروش خودرو را انجام دهد.
برخی از افراد اعتقاد دارند که آگهی‌های مرتبط با خرید خودرو کارشناسی شده بازدید مناسبی ندارند و به علت آشنایی کمتر افراد با کارشناسی پیش از خرید خودرو، مراکز کارشناسی برای متقاضیان خرید و فروش خودرو شناخته شده نیستند. این مشکل در واقعیت نیز وجود دارد و آگهی‌های فروش و خرید خودرو کارشناسی شده بازدید چندانی را از سوی مخاطبان کسب نمی‌کنند.
اتو 360 برای رفع این مشکل در فرآیند خرید و فروش خودرو، اقدام به برقراری همکاری با رسانه‌های فعال در حوزه خودرو کرده است. علاوه برآن این مرکز فروش و خرید خودرو در شبکه‌های اجتماعی نیز حضور قابل توجهی دارد و به ارتباط با علاقمندان به خرید خودرو کارشناسی شده می‌پردازد.
تمامی موارد گفته شده موجب شده تا بازدید آگهی‌های مرتبط با فروش خودرو در وب‌سایت اتو 360 بسیار بالا باشد و تعداد متقاضیان برای خرید خودرو از نمایشگاه اتو 360 روز به روز افزایش یابد. بنابراین اگر قصد فروش خودرو خود را دارید و به دنبال انجام این کار به ساده‌ترین روش می‌گردید، با مراجعه به اتو 360 در کوتاه‌ترین زمان خودرو مد نظر خود را به فروش برسانید.
از سوی دیگر متقاضیان خرید خودرو کارشناسی شده نیز می‌توانند با بازدید از نمایشگاه خودروهای اتو 360، محصول مد نظر خود را انتخاب نموده و بدون فوت وقت نسبت به خرید آن اقدام کنند. اگر در مورد اتو 360 و کارکردهای آن کنجکاو هستید، فرصت را هدر نداده و همین الان به یکی از بهترین مراکز خرید و فروش خودرو در سراسر کشور مراجعه کنید.

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد