موضوعات داغ

امکان خریداری فولکس واگن بدون حضور در نمایندگی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر قصد خرید یک فولکس‌واگن جدید را دارید، اما به دلیل بحران جهانی کرونا ترجیح می‌دهید حتی وارد یک نمایشگاه خودرو نشوید، این خودروساز و بخش مالی آن از یک راه‌حل دیجیتالی رونمایی کرده که با استفاده از آن می‌توان مدارک و قراردادهای خرید خودرو را به صورت دیجیتالی امضا کرد.
آنتونی بندمن، مدیر عامل اداره مالی فولکس‌واگن گفته است:
این سرویس در نمایندگی‌های فولکس واگن در آمریکا در دسترس است. برنامه‌ریزی برای اجرای این سرویس از دو سال پیش آغاز شد، اما به دلیل بحران همه‌گیر کرونا، ما برنامه‌های خود را سرعت بخشیدیم تا مشتریان ما در این دوران سخت از این راه‌حل مناسب بهره ببرند.
فولکس واگن می‌گوید از زمان اجرای این سرویس، بیش از ۱۹۰۰ معامله خرید و فروش و اجاره خودرو با استفاده از آن انجام شده است. این فناوری توسط شرکت CDK گلوبال اجرا شده، و فولکس ‌واگن اولین شرکتی است که از آن استفاده می‌کند. احتمالا خودروسازان دیگر هم از فولکس واگن پیروی کنند، چون مشتریان احتمالی از مزایای خرید آنلاین خودرو مطلع هستند.
این سرویس از اعتبارسنجی دو مرحله‌ای استفاده می‌کند تا امنیت انتقال اسناد را تضمین کرده و از سوء استفاده از این اطلاعات جلوگیری کند. فولکس ‌واگن همچنین یادآور شده نمایندگی‌ها باید خودشان این نکته را بررسی کنند که آیا این روش در ایالت آن‌ها قانونی است یا خیر.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/3/27
هنر کردن....!
ما پیش فروش خودرو بدون دیدن خودرو و اطلاع از مشخصاتش داریم...