موضوعات داغ

معرفی پاور یونیت جدید فراری

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

بر اساس گزارش سایت Motorsport، معرفی پاور یونیت جدید فراری در اولین مسابقه فصل ۲۰۲۰ خواهد بود. به احتمال زیاد این موتور جدید ۱۵ اسب قدرت بیشتری نسبت به موتور قبلی تولید میکند.

بر اساس رسم چند سال اخیر تیم فراری آنها همیشه در تست های پیش از فصل بسیار پرقدرت ظاهر می‌شدند اما امسال ماتیو بینوتو، مدیر تیم فراری، تصویری مایوس کننده از تیم فراری نشان داده و بارها از عدم قدرت کافی خودرو صحبت کرده است.

حال این رسانه ایتالیایی معتقد است دوران تعطیلی فصل به تیم فرای بسیار کمک کرده است و آنها تمام توان خود را برای جبران عقب ماندگی در تست های پیش از فصل ۲۰۲۰ فرمول یک به کار بسته اند. براساس گزارشات این رسانه فراری با واحد قدرتی بهینه تر وارد مسابقات پشت سر هم اتریش خواهد شد.

بر اساس این گزارش پاور یونیت جدید فراری با کد ۰۶۲/۲ در مسابقه اتریش استفاده خواهد شد. این مجموعه جدید در تست های دوام اولیه دچار مشکل بوده است اما در نهایت در آزمایش های قابلیت اطمینان نمره قبولی را گرفته است. نسخه گذشته این پاور یونیت با کد ۰۶۲/۱ در تست های پیش از فصل استفاده شده بود که در حال حاضر کنار گذاشته شده است.

تیم فراری امیدوار است بتواند از این مجموعه جدید تا ۱۵ اسب بخار بیشتر استخراج کند. هرچند در صورت تحقق این مورد بازهم باید فراری در جایگاه سوم پشت سر مرسدس و ردبول در نظر گرفت، چرا که این دو تیم قدرت خود را در تست های پیش از فصل اسپانیا اثبات کرده بودند و باید پذیرفت در مدت تعطیلی فصل مسابقات آنها نیز بیکار ننشسته اند. در این گزارش همچنین آمده است:

خودرو SF1000 پیشرفت بسیاری کرده است اما برای مسابقه اتریش اصلاحات ویژه آیرودینامیکی دریافت نکرده است. بنابراین قابل پیش‌بینی است که تیم فراری هنوز در جایگاه سوم قرار بگیرد. اما با فاصله کمتری نسبت به تیم مرسدس.

از دیدگاه کارشناسان این رسانه رشد فراری چیزی در حدود دو تا سه دهم ثانیه در هر دور خواهد بود. به احتمال بسیار در آینده قطعات آیرودینامیکی جدیدتری برای SF1000 خصوصا در بخش جلویی تولید خواهد شد اما با توجه به زمان کمی که تا مسابقه اتریش باقی مانده است به نظر نمی رسد تیم بتواند در بخش آیرودینامیکی اصلاحاتی را انجام دهد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد