موضوعات داغ

بازگشت دنیل ریکاردو به پیست با ثبت 115 دور

عکس مطلب اول
دنیل ریکاردو در تست اختصاصی تیم رنو در پیست ردبول رینگ، موفق به ثبت 115 دور شد تا در بازگشت این تیم به پیست، شروعی امیدوار کننده داشته باشد. این راننده استرالیایی فصل آخر خود با رنو را پشت سر خواهد گذاشت و از فصل آینده برای تیم مک‌لارن خواهد راند. این 115 دور به معنای بیش از 500 کیلومتر مسافت طی شده در پیست ردبول رینگ اتریش است. گفتنی است که این تست با خودروی R.S.18 تیم رنو انجام شده.

در روز چهارشنبه، یعنی امروز، استبان اوکون فرصت نشستن پشت فرمان این خودرو را پیدا خواهد کرد تا روز دوم تست اختصاصی رنو نیز پایان یابد. با وجود هیجان اکثرا اهالی این ورزش برای شروع فصل، ردبول از اینگونه تست‌ها ناراضی است. دکتر هلموت مارکو، مشاور ارشد تیم ردبول، به صراحت ناراحتی خود را از تست رنو در پیست خانگی‌شان ابراز کرده است. این پیست میزبان دو گرندپری ابتدایی فصل خواهد بود و چون ردبول نمی‌تواند با خودروی دو فصل پیش خود این تست را انجام دهد، احساس ناعدالتی می‌کند. طبق قانون وضع شده توسط FIA، تیم‌ها باید از خودروی دو فصل پیش خود برای انجام تست استفاده کنند، اما چون تامین کننده موتور ردبول در آن زمان رنو بوده، ولی الان در حال کار با هوندا هستند، چنین امکانی برای‌شان میسر نیست.

یک راه حل برای ردبول این بود که یک تست اختصاصی برای تیم خواهر خود در ردبول رینگ ترتیب دهند، اما آلفا تائوری تصمیم گرفته است تا یک روز فیلم‌برداری تبلیغاتی در پیست ایمولا و در تاریخ اول جولای با خودروی این فصل خود داشته باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد