موضوعات داغ

تانک رضوانی هم شش چرخ محرک می شود

عکس مطلب اول
با معرفی G63 شش چرخ محرک مرسدس بنز، شرکت های تیونینگ مختلفی درست همانند مرسدس بنز تصمیم به طراحی و ساخت ماشین های شش چرخ محرک گرفتند که در این بین می توان به خودروی لندروور دیفندر فلاینگ هانتسمن و یا دو خودروی فورد F-150 ولوسی رپتور یا شورلت سیلورادو Goliath، از پروژه های شرکت هنسی اشاره داشت که هرکدام یک محور دیگر دریافت کرده و تبدیل به خودروهای شش چرخ محرک شدند، اما اخیرا با انتشار دو تصویر پیش نمایش از سوی شرکت رضوانی، این خودروساز مستقل هم راه اندازی یک خودروی شش چرخ محرک را در سر دارد.
شش چرخه رضوانی براساس شاسی بلند معروف این شرکت، یعنی خودروی 1000 اسب بخاری "رضوانی تانک" توسعه پیدا کرده و یک اسم بسیار جالب هم برای آن انتخاب شده است. هرکول یا Hercules 6x6، پروژه جدید رضوانی برای راه اندازی یک محصول منحصربه فرد دیگر است که حالا یک محور اضافه در عقب دریافت کرده و تبدیل به یک خودروی شش چرخ محرک شده است.

رضوانی هرکول 6x6

رضوانی هرکول 6x6


این خودرو هنوز به طور رسمی معرفی نشده و رضوانی از طریق سایت شرکت و یا از طریق اینستاگرام خود دو تصویر پیش نمایش منتشر کرده است که جزییات زیادی را نشان نمی دهد، ولی به خوبی این مفهوم را به مخاطب منتقل می کند که باید منتظر یک محصول شگفت انگیز دیگر از سوی رضوانی، درست همانند خودروی شاسی بلند تانک این شرکت باشیم.
انتظار می رود که این خودروی شش چرخ محرک درست همانند تانک X برپایه "جیپ رانگلر JL" توسعه پیدا کرده باشد و در واقع باید منتظر یک جیپ رانگلر شش چرخ محرک با تغییرات بسیار زیاد باشیم. اگر در زیر کاپوت این خودرو از همان موتور رضوانی تانک استفاده شده باشد، پس همچنان خروجی قدرت 1000 اسب بخاری و گشتاور 1180 نیوتن متری خواهیم داشت که از موتور هشت سیلندر 6.2 لیتری سوپرشارژر بدست می آید.
تاریخ دقیقی برای معرفی این خودرو اعلام نشده و رضوانی اعلام کرده است که در تابستان امسال محصول جدید خود را معرفی خواهد کرد، اما باتوجه به انتشار تصاویر پیش نمایش، می توانیم به نزدیک بودن زمان معرفی این خودرو امیدوار باشیم و انتظار می رود که قیمت آن در محدوده 300 هزار دلار تعیین شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد