موضوعات داغ

مشخصات فنی و تجهیزات لیفان X70 توسط خودروسازان بم اعلام شد + کاتالوگ

عکس مطلب اول
حدود 2 سال پیش شرکت خودروسازان بم چند نمونه از خودروی کراس اوور لیفان X70 را وارد کشور کرد تا بعد از موفقیت در تست‌ های فنی و تطبیق، این خودروی کراس اوور چینی را وارد خط تولید خود کند. حال با نهایی شدن تولید این خودرو در کشور، شرکت خودروسازان بم اقدام به ارائه اطلاعات تکمیلی این خودرو برای عرضه در بازار کشور کرده است که در ادامه سعی داریم مروری بر ویژگی های این خودرو داشته باشیم.
در بخش فنی، لیفان X70 یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر دارد که با مکش طبیعی هوا به داخل سیلندرهای خود می تواند خروجی قدرت 140 اسب بخاری در دور 6000 و همچنین خروجی گشتاور 178 نیوتن متری بین 4200 الی 4400 دور بر دقیقه تولید کند که تنها توسط یک جعبه دنده اتوماتیک CVT دریافت و به چرخ ها منتقل می شود. حداکثر سرعت این خودرو معادل 175 کیلومتر برساعت ذکر شده و با رعایت استانداردهای یورو 5، مصرف سوخت آن به صورت ترکیبی معادل 8.7 لیتر به ازای کارکرد 100 کیلومتری خواهد بود.
این خودرو به همراه وزن خالص 1415 کیلوگرم، با طول کلی 4390 میلی متر، عرض 1820 میلی متر، ارتفاع 1715 میلی متر و همچنین فاصله بین دو محور 2610 میلی متری ساخته شده و از تجهیزات رفاهی و ایمنی نسبتا خوبی سود می برد که در بخش ایمنی می توان به سیستم ترمز دیسکی برای تمامی چرخ ها به همراه سیستم های ESP / ABS / EBD / BOS، کیسه هوای سرنشینان جلو و سیستم هشدار فشار باد لاستیک ها اشاره داشت.
در رابطه با دیگر امکانات مورد توجه این اتومبیل هم می توان به سیستم ضد سرقت، هشدار باز بودن هریک از درب ها، آینه الکتروکرومیک، رادار جلو و عقب، کروز کنترل، صفحه کیلومتر با قابلیت تنظیم نور و رنگ و زبان، چراغ های جلو هالوژن، سیستم روشنایی در روز، آینه های جانبی برقی مجهز به گرمکن، دستگیره های خارجی همرنگ بدنه، آنتن کوسه ای، سانروف برقی، روکش صندلی چرمی تک رنگ تیره با دوخت متمایز، استارت دکمه ای و ریموت هوشمند، سیستم تهویه مطبوع خودکار با صفحه دیجیتال، قابلیت تنظیم صندلی راننده در 6 حالت و صندلی سرنشین جلو در 4 حالت، گرمکن صندلی های جلو، ریموت صندوق عقب، خروجی برق 12 ولت، دوربین دید عقب و همچنین سیستم سرگرمی 9 اینچی آندروید مجهز به بلوتوث، دو پورت USB و شش بلندگو اشاره داشت.

کاتالوگ لیفان X70

کاتالوگ لیفان X70

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/4/1
هرچی تولید ماشین بیشتر بشه و شرکتایی که از ایران رفته بودن برگردن بازار آرومتر میشه
1399/4/4
یک موقع ماشینهای ژاپنی و آمریکایی سوار می شدیم ، حالا باید ماشین چینی با کیفیت افتضاح ایرانی سوار بشیم ، کلی پول بدیم و کیف کنیم
1399/4/10
اون موقع ها مرد برادر .کلا فراموش کن