موضوعات داغ

برخورد جدی پلیس با رانندگان متخلف و توقف خودروهای حادثه ساز

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با توجه به گفته های ‌رئیس پلیس راهور تهران از ابتدای تیرماه امسال طرح تابستانه پلیس آغاز شده است.
به نقل از ایرنا، سرهنگ علی سلیمانی در این خصوص توضیح داد: «از ابتدای تیرماه تا ابتدای مهر ماه طرحی تابستانه در سطح پلیس راهور اجرایی خواهد شد که هدف از اجرای آن برخورد با رانندگانی است که اعمال مخاطره آمیز و تخلفات حادثه ساز را انجام می دهند.»
وی ادامه داد: «در این راستا پلیس از تمامی امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی خود بهره خواهد برد. همچنین براساس تعابیر اتخاذ شده سایر دستگاه ها نیز به یاری پلیس خواهد آمد.»
گفته می شود براساس این طرح تابستانه با رانندگانی که اعمال مخاطره آمیز و تخلفات حادثه ساز را انجام می دهند بدون اغماض برخورد جدی و قانونی خواهد شد.
این مقام انتظامی در انتها افزود: «از رانندگان درخواست داریم که به خصوص با توجه به شیوع ویروس کرونا از سفرهای غیر ضروری پرهیز کرده و در صورت لزوم حتما وسیله نقلیه خود را بررسی کرده و از سلامتی آن مطمئن شوند. همچنین از تخلفات حادثه ساز همچون سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، صحبت کردن با تلفن همراه در حین رانندگی و حرکات مخاطره آمیز دیگر خودداری کرده و در حین رانندگی، همواره به جلو توجه داشته و فاصله طولی وسیله نقلیه خود را با وسایل نقلیه جلویی رعایت کنند.»

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد