موضوعات داغ

سهمیه بنزین نوروزی 1399 کجا رفت؟!

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
شیوع ویروس کرونا سبب شد که مسئولین به جهت کنترل رفت و آمد هموطنان اختصاص سهمیه بنزین نوروزی را لغو کرده و تخصیص آن را به زمان دیگری موکول کنند.
پیش از تعطیلات سال نو علی ربیعی سخنگوی دولت اعلام کرده بود که دولت در تلاش است تا سهمیه بنزین نوروزی را در تاریخی مناسب و بعد از شکست ویروس کرونا به کارت های بنزین واریز کند.
حال رییس جمهور اعلام کرده است که بررسی سه استان تهران، گیلان و مازندران نشان می دهد که مسافرت های اخیر عامل شیوع کرونا در این استان ها نبوده و می توان مسافرت ها را با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی آغاز کرد.
صحبت های مذکور حاکی از آن است که کشور آماده پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی بوده و احتمالا بهترین زمان برای اختصاص سهمیه بنزین نوروزی اکنون است و هیات دولت بهتر است در این باره تدابیر لازم را در نظر بگیرد.
در همین رابطه سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی توضیح داد: «هنوز دستوری در این رابطه به شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ابلاغ نشده است اما اگر تصمیمی اتخاذ شود، مشکلی برای توزیع سهمیه نوروزی وجود ندارد.»
فاطمه کاهی افزود: «شرکت ملی پخش فراورده های نفتی مجری طرح مذکور بوده و در صورت دستور دولت مشکلی در این زمینه وجود ندارد.»

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/4/9
خدا شاهده از قبل از کرونا که چه عرض کنم الان 10 ساله مسافرت نرفتیم توی این تعطیلات اخیر هم هیچجا نرفتیم و با این گرونی ها و حقوق کارمندی نمیتونیم بریم ! قبل عید گفتن سهمیه میدیم گفتیم خدا رو شکر که حداقل کمتر بنزین لیتری سه هزار تومن میخوایم بزنیم که متاسفانه اونم سابید به الک ! به بهانه های مذکور ! خداوکیلی واسه کارمند جماعت بنزین لیتری 3 هزار خیلی ظلمه ! و واقف به این هم هستیم که دولت کاملا قادر به دادن این سهمیه هست ولی نمیخواد بده چون زورش میرسه !