موضوعات داغ

نگاهی به ماکت مرسدس بنز AMG GT3 اتوآرت + فیلم آنباکسینگ

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

اتوآرت یکی از برترین سازندگان ماکت در جهان است و کلکسیونرهای حرفه‌ای ماکت اتوآرت این شرکت را با ظرافت و کیفیت منحصر به فرد آن می‌شناسند. با این وجود هرکدام از نمونه‌های ماکت AutoArt مشخصه‌های خاص خود را دارند.

در این مطلب به بررسی ماکت مرسدس بنز AMG GT3 اتوآرت خواهیم پرداخت که می‌تواند هیجان و آدرنالین قابل توجهی را به مجموعه هر کلکسیونری تزریق کند. در ادامه با ما همراه شوید تا این محصول صنعتی باکیفیت از اتوآرت را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.

اسپرت‌ترین مرسدس بنز در مقیاس کوچک

همانند بسیاری دیگر از ساخته‌های اتوآرت، ماکت مرسدس بنز AMG GT3 نیز در مقیاس 1:18 به تولید رسیده و در سه رنگ سفید مات، خاکستری مات و مشکی مات به بازار عرضه شده است. نمونه‌های خاص‌تری نیز با رنگ‌آمیزی تیم‌های شرکت کننده در مسابقات در بازار جهانی موجود هستند.

ماکت مرسدس بنز AMG GT3 اتوآرت از سری مدل‌های کامپوزیت این شرکت است و مشتری می‌تواند با باز کردن درب‌ها، فضای داخلی این ماکت اتوآرت را به دقت مشاهده نماید. نمای بیرونی ماکت مرسدس بنز AMG GT3 نیز کاملا جذاب و دقیق طراحی شده و می‌توان ظرافت و دقت محصول اصلی مرسدس بنز را در این ماکت AutoArt مشاهده کرد.

ماکت مرسدس بنز AMG GT3 اتوآرت

یکی از نکات جالب مرسدس بنز AMG GT3 بال عقب بزرگ این خودرو است که ذات تهاجمی و خشن خودرو را دو برابر می‌کند. طراحان و سازندگان اتوآرت به خوبی موفق شده‌اند تا این بال را شبیه به نمونه اصلی خلق کنند و در نتیجه با محصولی خشن و هجومی روبرو هستیم که در کمتر ماکتی مشابه آن دیده شده است.

بررسی دقیق برتری‌ها و کاستی‌ها

با وجود دقتی که در ساخت هر ماکت AutoArt صرف می‌شود اما رنگ‌آمیزی این محصول آن کیفیتی که مشتری انتظارش را می‌کشد، در خود ارائه نمی‌دهد و به خصوص در رنگ سفید مات این ایراد بیشتر نمایان است. رنگ‌های خاکستری مات و مشکی مات جلوه بهتری از ماکت مرسدس بنز AMG GT3 اتوآرت را به نمایش می‌گذارند.

با این حال همچنان قطعات خنک کننده و قسمت‌هایی که از فیبرکربن ساخته شده‌اند، همانند نمونه اصلی طراحی شده‌اند و از این حیث می‌توان متوجه شد که با یک ماکت اتوآرت واقعی مواجه هستیم. سطح ریزه‌کاری به خصوص در قسمت جلوی خودرو که چراغ‌ها و جلوپنجره را در بر گرفته به خوبی رعایت شده و اتوآرت محصول دقیقی را خلق کرده است.

ماکت مرسدس بنز AMG GT3 اتوآرت

طراحی رینگ و لاستیک ماکت مرسدس بنز AMG GT3 نیز کاملا واقع گرایانه صورت گرفته و میزان به دقت به کار رفته در ساخت این ماکت AutoArt جای تحسین دارد. فضای داخلی نیز با جزئیات کامل طراحی شده و قطعات فیبرکربنی با دقت تمام در این ماکت اتوآرت شبیه‌سازی شده‌اند. حتی با باز کردن درب‌ها و مشاهده علامت AMG به همراه خروجی‌های اگزوز ممکن است از میزان رعایت جزئیات شگفت زده شوید. بسته بندی ماکت AutoArt نیز همانند همیشه عالی و دقیق صورت گرفته تا جایی که بسیاری از کلکسیونرها سعی می‌کنند این ماکت اتوآرت را از جعبه خارج نکنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد