موضوعات داغ

فروش خودروهای ام وی ام و چری به صورت نقد و اقساط در نمایندگی پورسعیدخلیلی + جدول

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

مدیران خودرو تابستان داغ امسال را با برگزاری شرایط فروش ام وی ام و چری بسیار هیجانی آغاز کرده است. در شرایطی که خرید و فروش خودرو در بازار به کندی پیش می‌رود و خرید خودرو به صورت اقساطی به یک رویا تبدیل شده است، مدیران خودرو و نمایندگی‌های این شرکت با برگزاری شرایط فروش اقساطی چری و ام وی ام، سعی در هموار کردن مسیر خرید خودرو برای مشتریان ایرانی دارند.

در این راستا متقاضیان خرید خودروهای ام وی ام و چری می‌توانند با مراجعه به نمایندگی پورسعید خلیلی نسبت به ثبت نام و بهره‌مندی از شرایط نقد و اقساط خودروهای ام وی ام و چری بهره‌مند شوند. شرایط فروش ام وی ام و چری را در جدول زیر می‌توانید مشاهده کنید:

برای خرید خودروهای ام وی ام و چری و بهره‌مندی از شرایط فوق، می توانید از گروه نمایندگی پورسعید خلیلی به شماره 02122342717 به آدرس تهران، سعادت آباد، میدان کتاب، خیابان احسان جنوبی، پلاک 22 و یا شعبه نیایش به آدرس نیایش غرب، کندروی ستاری، خیابان جوانمرد، انتهای کوچه ششم شماره 02144874265 مراجعه کنید.

فروش خودروهای ام وی ام و چری

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/4/9
سلام ، به نمایندگی ها که تماس میگیریم میگن ، فروش بسته هست ، اما توی سایت ها رپورتاژ خبری میرن
1399/4/9
پس چرا قیمت 315را نزدین
1399/4/10
بخدا دروغه از فروردین الاف کردن اسم نوشتم هفته ایی دوبار حداقل زنگ زدم همین نمایندگی با اون اقای مدیرشون هر دفعه یه حرف می زنند بدترین تجربه من با ام وی ام یا چری بود با سندومدرک حرف می زنم
1399/4/10
اگرکسانی بخواهندx22بخرند بنده راه انها میزنم ونمیگذارم بخرندزیراخدمات فروش نمایندگی هاالکی است ۶ماه است که سان روف ماشین من خراب شده است ومیگویند نداریم ازسقف چکه میکندحتا میگویندکارگرتعمیرکارنداریم