موضوعات داغ

ساخت تویوتا لندکروزر سفارشی برای تسخیر جنگل‌های شهری و فراتر از آن!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

آیا تاکنون به مانیل پایتخت فیلیپین رفته‌اید؟ اگر این کار را کرده‌اید، به شما تبریک می‌گوییم، چون به یکی از بدترین جاها برای رانندگی سفر کرده‌اید. این یک اغراق نیست، و ساکنان این شهر قطعا این موضوع را تایید می‌کنند.

موتورسیکلت‌ها بی‌احتیاط از مسیر اصلی خود خارج می‌شوند، یک شاهراه شش بانده که پر از انواع خودروها است، و چاله‌هایی بسیار بزرگ که ممکن است سیستم تعلیق شاسی بلندهای کوچک را هم تخریب کنند. این فقط چند تا از موانعی است که هنگام رانندگی در این شهر باید انتظار ‌آن‌ها را داشته باشید.

به همین دلیل است که تیم تیونینگ اتوی کاستومز که قبلا یک تویوتا اف‌ جی کروزر را تیونینگ کرده بود، حالا یک تویوتا لندکروزر مخصوص رانندگی در مانیل ساخته‌ است. این LC200 ارتقایافته برای رانندگی در جنگل‌های شهری و استوایی کاملا مناسب است.

LC200

اتوی کاستومز در جلوی این LC200 از گارد سبک‌وزن آلومینیومی در کنار صفحات محافظتی ۶ میلیمتری در زیر خودرو استفاده کرده است. در دو طرف، رکاب آپوزیت لاک به عنوان شکل دیگری از محافظت عمل می‌کند. در عقب هم یک میله فولادی کایمار قرار گرفته است.

این یک پکیج محافظت سراسری است که در کنار سیستم تعلیق سطح ۶ قرار گرفته، تا این لندکرورز هنگام رویارویی با چاله‌های ذکرشده مشکلی نداشته باشد. این LC200 همچنین مجهز به چرخ‌های ۱۸ اینچی با تایرهای گودریچ آل‌ترین است.

اگر به نظرتان این کار زیاده‌روی است، این نکته را فراموش نکنید که وضعیت رانندگی در فیلیپین واقعا به همین بدی است. صاحب این شاسی بلند، با این اصلاحات می‌تواند بدون نگرانی در خیابان‌های مانیل رفت و آمد کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/4/11
حضرت