موضوعات داغ

دلیل کند بودن ردبول نسبت به انتظارات از زبان مکس ورشتپن

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

مکس ورشتپن پس از اینکه در سریعترین دور خود در تمرین دوم مسابقه اتریش به بالای جلو خودرو آسیب وارد کرد اطمینان داد که برای کسب بهترین نتیجه وارد مسابقه خواهد شد.

خودرو RB16 پر است از به‌روزرسانی های گوناگون و از همه مهمتر نسخه دوم پاوریونیت ساخت هوندا.

با وجود اسپینی که مکس ورشتپن در تمرین دوم مسابقه اتریش داشت توانست در رده سوم و پشت سر خودرو های مرسدس با رهبری لوئیس همیلتون قرار بگیرد. هرچند مکس این شانس را داشت تا در انتهای تمرین دوم زمان خود را بهبود دهد اما هیچ تلاش و اسراری بر این امر نداشت. مکس گفت:

مکس ورشتپن
در کل یک روز خوب را سپری کردیم، خودرو تعادل خوبی داشت و از تعداد دورهایی که زدیم بسیار راضی هستم. با توجه به وقفه طولانی مسابقات، این نکته خیلی مهمی است.

زمان های ثبت شده در تمرین اطلاعات دقیقی به ما نمی‌دهند. بالای جلوی خودرو در دور سرعتی که داشتم آسیب دید و ما مجبور به تعویض آن شدیم. به نظرم عملکرد من کمی تهاجمی بود و به همین دلیل دچار اسپین شدم.

اسپین شدن مکس ورشتپن
موانع مرزی پیست یا همان کرب ها در اینجا کمی بلندتر هستند و این برای تمام خودرو ها یکسان است. این کرب ها دشمن باله جلوی خودرو هستند، باید بیشتر مراقب آنها باشیم.

هم‌تیمی مکس، الکس آلبون، نیز بارها دچار اسپین شد و همین امر باعث شد تا در تمرین دوم به رتبه ۱۳ و اختلاف زمانی ۱.۱۴۹ ثانیه با همیلتون برسد. آلبون کرب های کنار پیست را قاتلان باله جلو خودرو نامید.

چند قسمت از خودرو جای پیشرفت دارد و باید بر روی آنها کار کنیم. همیشه جای پیشرفت برای خودرو وجود دارد، باید صبر کنیم و ببینیم فردا چه نتایجی می‌گیریم.

رانندگان همه تلاش خود را می‌کنند تا از حداکثر فضای پیست بهره ببرند اما در اینجا باید خیلی مراقب کرب ها بود. اگر زیادی بر روی آنها بروید می‌توانند به خودرو آسیب جدی وارد کنند. آنها قاتلان باله جلو هستند. اما در کل حس خودرو حس خوبی دارد و امیدوار به نتایج فردا هستیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد