موضوعات داغ

مدل جدید لامبورگینی با سیان مرتبط است

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

تیزری که لامبورگینی آخرهفته گذشته منتشر کرد، کمی عجیب بود. هیچ تصویری از خودرو منتشر نشد؛ حتی شاهد یک تصویر مبهم از این مدل جدید نبودیم. با این حال، جزئیات خاصی در این تصویر وجود دارند، که شامل زمان و تاریخ دقیق رونمایی از جدیدترین ساخته این خودروساز ایتالیایی است.

اما عجیب و غریب بودن این تیزر زمانی پایان یافت که آخرین تیزر این شرکت، شایعه‌ای که منتشر شده بود را تایید کرد. در این تصویر، شاهد بخشی از یک ابرخودروی آشنا از سال گذشته هستیم.

اگر نمی‌دانید کدام لامبورگینی از این باله استفاده می‌کند، این قطعه خاص در سیان FKP 37 مورد استفاده قرار می‌گیرد که سال ۲۰۱۹ در نمایشگاه خودرو فرانکفورت رونمایی شد. این باله همان بخشی از سیان کوپه است که شماره ۶۳ روی آن حک شده، و باعث می‌شود به این فکر کنیم که لامبورگینی قصد دارد طی چند روز آینده یک مدل مرتبط با سیان را رونمایی کند. حتی عبارت ساخته شده در سانتاگاتا بولونیزه هم روی باله دیده می‌شود.

سیان FKP 37

این تصویر، شایعاتی که ماه گذشته منتشر شده بود را تقویت می‌کند. در آن گزارش آمده بود یک نسخه رودستر از سیان در دست ساخت قرار دارد. البته هنوز نمی‌دانیم این گزارشات حقیقت دارند یا خیر.

تا چند روز آینده، جزئیات بیشتری در مورد مدلی که فکر می‌کنیم نسخه رودستر سیان باشد منتشر خواهد شد - البته هنوز نمی‌دانیم آیا این مدل واقعا از زمان خودش جلوتر است یا خیر.

لامبورگینی مدل جدید ساخته شده براساس اولین ابرخودرو هیبریدی خودش را در تاریخ ۸ ژوئیه رونمایی می‌کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/4/20
ایت
ن احتمالا لگو هست چون لامبورگینی قبلا هم این کارو کرده