موضوعات داغ

انتشار تصویری از بی ‌ام ‌و iX3 قبل از رونمایی رسمی در ۱۴ ژوئیه

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

با توجه به اینکه بحران کرونا به این زودی به پایان نخواهد رسید، خودروسازان برای رونمایی از مدل‌های جدید خود به اینترنت روی ‌آورده‌اند. آخرین شرکتی که قصد انجام این کار را دارد، بی‌ ام ‌و است که ۱۴ ژوئيه به صورت آنلاین از کراس‌اوور iX3 رونمایی خواهد کرد. حالا این شرکت تصویر جدیدی از این کراس‌اوور تمام الکتریکی منتشر کرده است، اگرچه ماه گذشته نیز چندین عکس دیگر از این مدل جدید منتشر کرده بود.

بی ‌ام‌ و میزبان یک رویداد زنده خواهد بود و iX3 را به صورت آنلاین به سراسر جهان معرفی خواهد کرد. تولید این مدل از اواخر تابستان آغاز خواهد شد و پس از آن، فروش این کراس‌اوور در بازارهای انتخابی به جز آمریکا صورت خواهد گرفت. به تازگی مونتاژ نسخه ۲۰۰ام این خودرو در کارخانه به پایان رسیده است.

بی ‌ام ‌و iX3

تصاویر لورفته که چند ماه پیش منتشر شدند، طراحی خارجی این کراس‌اوور را آشکار کردند که شباهت زیادی به X3 معمولی دارد. اگرچه طراحی iX3 مثل مدل قبلی است، اما دارای موتور بنزینی نیست. در عوض، یک موتور الکتریکی و یک پک باتری ۷۴ کیلووات ساعتی توان ۲۸۶ اسب‌بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتن متر این مدل را تولید می‌کنند که به چرخ‌های عقب منتقل می‌شوند. مسافت طی شده با هربار شارژ این مدل ۴۴۰ کیلومتر خواهد بود.

شایعه تولید مدل تمام الکتریکی X3 از سال ۲۰۱۷ شنیده شد، زمانی که این شرکت نشان‌های تجاری زیادی از iX1 تا iX9 را ثبت کرد. چند ماه بعد، عکاسان اولین تصاویر از نسخه آزمایشی iX3 را شکار کردند. اگرچه در این تصاویر، جلو و عقب خودرو با پوشش‌هایی مستتر شده بود، اما در این مدل انتظار تغییرات ظاهری زیادی نسبت به X3 نداشتیم. سه شنبه آینده همزمان با رونمایی سراسری از iX3 اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد