موضوعات داغ

پیروزی همیلتون در هفته دوم فرمول یک اتریش ۲۰۲۰

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

لوئیس همیلتون توانست در هفته دوم فرمول یک اتریش ۲۰۲۰ پیروزی نسبتا راحتی را به دست بیاورد. پس از یک دور زمانگیری عالی از لوئیس در تمام طول مسابقه شاهد برتری خودرو های مرسدس بودیم. تیم مرسدس توانسته بود مشکلاتی که در مسابقه قبلی ایجاد شده بود را به طور کلی برطرف نماید. اما لوئیس معتقد است برنده شدن او در برابر جنگ روانی ردبول چالش بزرگی بوده است.

پس از یک آخر هفته بد در مسابقه قبلی، با سختی فراوان توانستم بر جنگ روانی حاکم بر پیست پیروز شوم، این برای من پیروزی ارزشمندی بود.

در مسابقه اول اتریش همیلتون در ابتدای مسابقه با اعتراض ردبول، ۲ رده پنالتی در ابتدای مسابقه دریافت کرد و مجبور شد مسابقه را از رده جهارم استارت بزند. در ادامه مسابقه اما به علت برخورد با راننده ردبول، الکس آلبون، یک پنالتی ۵ثانیه ایی نیز به او داده شد. موردی که لوئیس را از رسیدن به سکو باز داشت.

با این حال در مسابقه دوم اتریش شاهد یک زمانگیری بی‌نقص از مدافع عنوان قهرمانی بودیم و در روز مسابقه نیز با یک رانندگی حساب شده توانست به عنوان نفر اول از خط پایان عبور کند.

خبرنگار شبکه اسکای از همیلتون سوال کرد، چگونه توانسته است یک آخر هفته بد در مسابقه قبلی را به یک پیروزی چشمگیر در این هفته تغییر دهد. همیلتون در جواب گفت:

با سختی فراوان، اما زمانی که اراده برای پیروز شدن وجود داشته باشد حتما راهی پیدا خواهید کرد. آخر هفته ما از لحاظ روانشناختی بسیار چالش‌برانگیز بود. دریافت پنالتی درست در روز مسابقه و در ادامه جریمه زمانی در طول مسابقه، بسیار سخت و نا امید کننده است.

اما ماندن در گذشته چیزی را درست نمی کند. پس تمام تمرکز خود را بر روی این مسابقه گذاشتیم، با بونو و سایر اعضاء تیم سخت کار کردیم تا مشکلات هفته پیش را پیدا کنیم.

همیشه پیست هایی هستند که بعضی رانندگان در آنها عملکرد بهتری دارند. اما اتریش از آن پیست هایی است که همیشه در آن عملکرد ضعیفتری داشته ام. به همین علت پیروزی امروز برای من بسیار خوشحال کننده است.

در ادامه همیلتون در رابطه با از دست دادن رکورد سریعترین زمان پیست اینگونه پاسخ داد:

من تمام سعی خود را کردم اما وقتی راننده ایی با لاستیکی تازه اقدام به ثبت رکورد میکند از خودرو من با لاستیک ۴۰ دور کهنه تر واقعا کاری بر نمی‌آمد. از تیم برای این بازگشت عالی به مسابقه تشکر می کنم. من عاشق مسابقات پشت سر هم هستم، ای کاش تمام فصل همین‌گونه برگزار می شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد