موضوعات داغ

والتری بوتاس، از نتیجه راضی هستم

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

والتری بوتاس معتقد است پس از یک زمانگیری ضعیف در روز شنبه، بهترین نتیجه ممکن را گرفته است.

بوتاس مسابقه را از رده چهارم استارت زد و توانست در ادامه مکس ورشتپن را از سر راه خود بردارد و به رتبه دوم دست یابد. با این نتیجه بوتاس در رقابت برای قهرمانی فصل هنوز در جایگاه اول قرار دارد. با این حال در طول مسابقه والتری نتوانست حتی به هم تیمی خود نزدیک شود اما از عملکرد خودش راضی بود.

لوئیس مسابقه را از جایگاه نخست شروع کرد و استارت خیلی خوبی داشت. در این شرایط او استاد مدیریت مسابقه است . خیلی خوب این کار را انجام داد. با جایگاه چهارم در شروع مسابقه فکر می کنم کسب رتبه دوم در پایان مسابقه نتیجه بسیار خوبی است. روز زمانگیری ایده‌آلی نداشتم برای همین نتوانستم ۲۵ امتیاز کامل را کسب کنم.

در طول مسابقه برای مدتی حتی ۱-۲ مرسدس دور از دسترس بنظر می آمد. اما تعویض لاستیک های خودرو بوتاس از طرفی و آسیب بال جلوی خودرو مکس از طرف دیگر، باعث شد تا بوتاس بتواند در دورهای پایانی مسابقه ردبول را کنار بزند. هرچند در تلاش اول مکس توانست سبقت بوتاس را به یک دفاع عالی و پس گرفتن جایگاهش پاسخ دهد، اما در نهایت این بوتاس بود که سبقت خود را کامل کرد و به جایگاه دوم رسید.

یک رقابت عالی با مکس داشتم، در تلاش اول سرعت من کمی بیشتر از او بود و مکس توانست خوب دفاع کند و جایگاهش را پس بگیرد. اما در تلاش دوم به سرعت لازم برای یک سبقت مطمئن رسیده بودم و کار تمام شد. مسابقات پشت سر هم همیشه هیجان بیشتری دارند، در صورتی که زمانگیری بهتری در روز شنبه داشتم می‌توانستم نتیجه بهتری بگیرم اما نشد.

فعلا در رقابت قهرمانی والتری بوتاس با ۶ امتیاز اختلاف نسبت به هم تیمی خودش در صدر جدول قرار دارد. اما مسابقه بعدی در مجارستان خواهد بود، پیست مورد علاقه همیلتون، لوئیس تا کنون توانسته ۷بار پیروز مسابقه مجارستان باشد و والتری تنها یک سکو در مجارستان به نام خود دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد