موضوعات داغ

طرح فروش نقدی چندمرحله‌ای شاسی کامیون کشنده فوتون یورو 4

عکس مطلب اول

شرکت ایران خودرو دیزل شرایط فروش نقدی چندمرحله‌ای شاسی کامیون کشنده فوتون یورو 4 را اعلام کرد. در این شرایط فروش که از امروز آغاز شده، مشتریان قادر هستند به صورت نقدی در شش روش خودرو مورد نظرشان را خریداری نمایند.

این شاسی کامیون کشنده فوتون که براساس استاندارد آلایندگی یورو 4 ساخته شده است از موتوری 10.8 لیتری با قدرت 420 اسب بخار و گشتاور 2000 نیوتن متر برخوردار بوده و مجهز به تجهیزاتی نظیر سیستم ترمز پنوماتیک به صورت دو مداره، ترمز موتور دو مرحله ای ظرفیت باک 800 لیتر، باک آلومینیومی استاندارد یورو 4، تخت خواب دونفره، کمربند ایمنی سه نقطه ای، سان روف، کروز کنترلر، تاخو گراف راننده، آینه ها برقی و شیشه بالابر برقی است.

ثبت نام در شرایط فروش شاسی کامیون کشنده ایران خودرو دیزل صرفا از طریق سایت این شرکت به آدرس http://esale.ikd.ir صورت خواهد پذیرفت و شرکت کنندگان در این شرایط فروش از تخفیف نقدی تا سقف 12 میلیون تومان بسته به روش خرید بهره‌مند خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، می‌توانید به وب‌سایت رسمی شرکت ایران خودرو دیزل یا نمایندگی‌های این شرکت در سراسر ایران مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است بسته به نوع روش خرید خودرو، زمان تحویل از 45 روز تا 4 ماه متفاوت است . در زیر می‌توانید شرایط فروش شاسی کامیون کشنده فوتون یورو 4 را مشاهده نمایید:

طرح فروش نقدی فوتون یورو 4

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد