موضوعات داغ

آشنایی با محصولات حال حاضر چری و ام وی ام + روش خرید

عکس مطلب اول

حدود دو دهه است که شرکت مدیران خودرو با همکاری خودروسازی چری چین اقدام به عرضه خودروهای ام وی ام و چری به بازار ایران نموده است. در حال حاضر سبد محصولات مدیران خودرو برای بازار ایران تنوع گسترده‌ای دارد و انواع سگمنت‌های خودرویی از جمله هاچ‌بک، سدان و کراس‌اوور را می‌توان در آن یافت.

در این مطلب قصد داریم به بررسی سبد محصولات فعلی مدیران خودرو بپردازیم و به مخاطبان بگوییم در حال حاضر مدیران خودرو چه محصولاتی را به بازار عرضه می‌کند. در پایان نیز با شرایط و نحوه خرید خودروهای ام وی ام و چری آشنا خواهید شد. در ادامه با همراه شوید.

ایکس 33

ام وی ام 315، رقیب جدی پژو 207 و پژو 206

تاکنون دو نسل از ام وی ام 315 به بازار کشورمان عرضه شده و مدیران خودرو در تدارک عرضه نسخه فیس لیفت این خودرو موسوم به ام وی ام 315 پلاس است. ام وی ام 315 طی دوران حضورش رقیب جدی هاچ‌بک‌های ایران خودرو یعنی پژو 206 و سپس پژو 207 بوده است.

این خودرو در حال حاضر ارزان‌ترین محصول شرکت مدیران خودرو است و یک هاچ‌بک اقتصادی شهری به حساب می‌آید. پیشرانه ام وی ام 315 از نوع 1.5 لیتری تنفس طبیعی بوده و مصرف سوختی اقتصادی را به ثبت می‌رساند.

ام وی ام X22، هاچ‌بک کراس محبوب

رونق شدید بازار هاچ‌بک کراس‌ها در اواسط دهه نود خورشیدی مدیران خودرو را بر آن داشت تا نسخه جوان پسند از چری تیگو 3 یا ام وی ام X33s را با نام ام وی ام X22 به بازار ایران عرضه کند. بسیاری بخاطر مشترکات فراوان این خودرو و ام وی ام 315، آن را نسخه بلندقامت ام وی ام 315 می‌دانند.

چهره جذاب، امکانات مناسب، شرایط فروش منعطف و کلاس بندی گسترده از جمله مواردی هستند که موجبات توفیق ام وی ام X22‌ را در بازار ایران فراهم کرده‌اند. این خودرو از چند سال پیش به سیستم کنترل پایداری نیز مجهز شده است.

ام وی ام X33s، رکورددار فروش

ام وی ام X33‌ یکی از نخستین خودروهایی است که با برند ام وی ام به بازار کشورمان عرضه شده و اکنون مدیران خودرو در تدارک است تا نسخه فیس لیفت این خودرو موسوم به X33S AT Sport را به بازار عرضه کند. به نظر می‌رسد تغییرات نمونه فیس لیفت ام وی ام X33s بیش از چند اصلاح ظاهری باشد و با محصولی کامل‌تر از همیشه روبرو باشیم.

ایکس 33

ام وی ام X55، پرچمدار ام وی ام

ام وی ام X55 جدیدترین محصولی است که با برند ام وی ام به بازار کشورمان عرضه شده و البته گران‌ترین محصول خانواده ام وی ام نیز هست. این خودرو از محصولات جدید شرکت چری است و به طیف وسیعی از امکانات ایمنی و رفاهی مجهز است. این خودرو با هدف پر کردن جای خالی بین ام وی ام X33s و چری تیگو 5 به بازار عرضه شده است.

چری آریزو 5، اسپرت و اقتصادی در یک زمان

چری آریزو 5 نیز یکی از نخستین محصولاتی است که با برند چری و تحت خط محصولی متفاوت از ام وی ام به بازار عرضه شد. در حال حاضر این خودرو در دو تیپ دنده‌ای لاکچری و توربواکسلنت قابل خریداری است که نسخه اول عملکردی کاملا اقتصادی و نسخه دوم راندمانی اسپرت از خود بر جای می‌گذارد.

آریزو 5

چری تیگو 5، زیبای خانواده پسند

چری تیگو 5 نیز از محصولات شناخته شده چری در بازار کشورمان به شمار می‌رود و تاکنون دو نسل از آن به بازار ایران عرضه شده است. این خودرو نزدیک‌ترین رقیب جک S5 است و رقابت داغ بین آن‌ها از ابتدای ورود به بازار تاکنون ادامه دارد. چری تیگو 5 یک کراس‌اوور کاملا خانوادگی است.

چری آریزو 6

همگام با توقف واردات و افزایش شدید قیمت سدان‌های متوسط وارداتی، مدیران خودرو تصمیم گرفت تا با عرضه چری آریزو 6 این جای خالی را پر نماید. چری آریزو 6 از جدیدترین محصولات چری است و رقیب ارزان‌تر خودروهایی همچون کیا اپتیما و هیوندای سوناتا است.

چری تیگو 7

پرچمدار محصولات چری در ایران، چری تیگو 7 است که از ابتدای حضورش در بازار تاکنون این لقب را در اختیار دارد. این کراس‌اوور زیبا، مدرن و کاربردی عصاره فعالیت شرکت خودروسازی چری بوده و نشان‌دهنده روند فوق‌العاده سریع پیشرفت این شرکت است.

نمایندگی مدیران خودرو

برای خرید خودروهای چری و ام وی ام چه باید کرد؟

شبکه نمایندگی‌های مدیران خودرو در سراسر کشور گسترده است و مصرف‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به هرکدام از این مراکز، نسبت به خرید خودروهای ام وی ام و چری با شرایط نقدی و اقساطی اقدام نمایند. یکی از شناخته‌شده ترین نمایندگی‌های مدیران خودرو، نمایندگی رضایی روشن مدیران خودرو است. برای سهولت در خرید خودرو، نمایندگی رضایی روشن تهران شرایط ویژه ای را برای خریداران اعلام کرده که می توانید به شماره واتساپ 09915010148 پیام دهید تا این نمایندگی با شما تماس بگیرد. همچنین می توانید برای مشاوره به همین شماره، تماس بگیرید.

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد