موضوعات داغ

شرایط فروش فوری لیزینگی محصولات چری توسط مدیران خودرو اعلام شد + جدول

عکس مطلب اول

مدیران خودرو تصمیم دارد تا با ارائه شرایط فروش اعتباری از طریق شرکت‌های لیزینگ، بخشی از محصولات خود را به فروش برساند. از جمله محصولاتی که در شرایط فروش اقساطی چری عرضه می‌شوند، می‌توان به خودروهایی همچون چری آریزو 5 توربواکسلنت، چری تیگو 5، چری آریزو 6 و چری تیگو 7 اشاره کرد.

در شرایطی که بازار خودرو کشورمان شدیدا التهاب دارد و خرید و فروش خودرو در بازار به صفر رسیده است، می‌توان ارائه شرایط فروش اعتباری از سوی مدیران خودرو را کاری ستودنی توصیف کرد. مشتری با انتخاب یکی از خودروهای موجود در شرایط فروش اعتباری مدیران خودرو و پرداخت حداقل پیش‌پرداخت، می‌تواند اتومبیل ثبت نامی خود را طی مدت 45 روز تحویل بگیرد.

اقساط در نظر گرفته شده برای این شرایط بین 12 الی 60 ماه متغیر هستند و مشتری می‌تواند بسته به توان بازپرداخت خود، مدت بازپرداخت اقساط خود را تعیین کند. سود تسهیلات ارائه شده نیز 21 درصد عنوان شده است. سود انصراف و سود تاخیر در نظر گرفته شده نیز 12 درصد هستند. در جدول زیر می‌توانید شرایط فروش اعتباری چری از طریق شرکت‌های لیزینگ به همراه شرایط و ضوابط بخشنامه فروش را مشاهده کنید:

شرایط فروش اعتباری چری

شرایط فروش اعتباری چری

برای سهولت در خرید خودرو، نمایندگی رضایی روشن تهران شرایط ویژه ای را برای خریداران اعلام کرده که می توانید به شماره واتساپ 09915010148 پیام دهید تا این نمایندگی با شما تماس بگیرد. همچنین می توانید برای مشاوره با همین شماره تماس بگیرید.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/4/26
خدا لعنتشون کنه . آخه آریزو۵ چهارصد میلیون تومن. آخه کی به اینا مجوز میده که اینجوری بی در و پیکر قیمت‌ها رو ببرن بالا.
1399/4/26
شما فروردین ماه افزایش قیمت داشتید کمتان بود الان مجددا افزایش قیمت دارید
1399/4/27
بله وقتی خودرو چینی را ۶۰۰ میلیون بفرشی؛ کارشون واقعا ستودنی است
1399/4/27
سلام جای اینکه پول بگیری تبلیغات کنی بگو چرا هر ماشینو صد میلیون تومن گرون کردن