موضوعات داغ

فورد موستانگ مک ای نسخه RTR در راه است +‌ فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت تیونینگ RTR به ساخت نسخه‌های خاص و منحصر به فرد از سری محصولات فورد موستانگ معروف است و حال تصمیم گرفته تا نسخه RTR‌ از فورد موستانگ مک ای را نیز به تولید برساند. این خودرو در 21 جولای به طور رسمی رونمایی خواهد شد.

نکته جالب در خصوص تیزر پخش شده از سوی RTR، صدای پیشرانه احتراق داخلی است که به گوش می‌رسد و بنابراین احتمال می‌رود تنها با یک فورد موستانگ مک ای بهینه‌سازی شده روبرو نباشیم و تغییرات بیشتری در انتظارمان باشد.

موستانگ مک ای

شرکت تیونینگ RTR‌ و فورد روابط بسیار خوبی با یکدیگر دارند، بنابراین بعید نیست که ایی تیونر موفق به دریافت فورد موستانگ مک ای پیش از زمان عرضه عمومی شده باشد. با این حال همچنان برای بسیاری این مساله که RTR‌ می‌خواهد با موستانگ مک ای چه بکند، به عنوان یک سوال بزرگ مطرح است.

شرکت تیونینگ RTR‌ تا به حال هیچ تجربه‌ای در کار با موتورهای الکتریکی نداشته است، از این رو انتظار می‌رود بهبودهای ظاهری، کاهش وزن خودرو و یا استفاده از تایرهای پیشرفته‌تر تنها راهکارهای موجود برای RTR‌ باشند. فورد پیش‌بینی کرده که تحویل فورد موستانگ مک ای پیش از پایان سال جاری میلادی آغاز شود و البته تمامی نسخه‌ها از ابتدا در دسترس نخواهند بود، بلکه به مرور تحویل مشتریان خواهند شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد