موضوعات داغ

پونتیاک ترنس ام بازیگر مشهور برت رینولدز بفروش می رود + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

فرصتی طلایی برای خرید پونتیاک فایربرد ترنس ام تحت مالکیت برت رینولدز، بازیگر فقید مهیا شده است و افرادی که علاقمند به داشتن خودرویی خاص هستند، می‌توانند برای خرید این خودرو اقدام نمایند. برت رینولدز در سال 2018 و در سن 82 سالگی درگذشت. وی به علت ایفای نقش در فیلم‌های دهه هفتاد و هشتاد میلادی شهرت داشت.

حال پونتیاک فایربرد ترانس ام این بازیگر معروف توسط گاراژ Dream Giveaway بازسازی شده و برای مزایده آگهی شده است. متقاضیان تا تاریخ 28 ژوئیه فرصت دارند درخواست‌های خود را برای شرکت در این قرعه کشی ثبت کنند. برنده علاوه بر این پونتیاک، یک سفر تفریحی نیز دریافت خواهد کرد.

پونتیاک ترنس ام

این پونتیاک یکی از نسخه‌های اصلی ترنس ام است که در سال 1979 ساخته شده و یکی از 9874 دستگاه پونتیاک ترنس ام اصلی به شمار می‌رود. کارکرد خودرو نیز تنها 36 هزار مایل است و بسیار کم‌کار محسوب می‌شود. عملیات ترمیم و بازسازی این خودرو نیز توسط موسسه Classic Pontiac Rescue و با استفاده از قطعات اصلی صورت گرفته است.

این پونتیاک ترانس ام از رنگبندی مشکی و طلایی پونتیاک به همراه سقف تی تاپ و موتور استاندارد بهره‌مند است. امضای رینولدز روی این خودرو و ثبت تاریخی آن نیز ارزش این خودرو را دوچندان می‌کند. عواید حاصل از بلیط فروشی برای مراسم رونمایی از این خودرو، صرف خیریه‌های کهنه‌ سربازان و کودکان خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد