موضوعات داغ

سباستین فتل: لپ شدن فراری توسط مرسدس قابل پیش بینی بود

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

دیروز روز سختی برای تمام طرفدارن فراری در جهان بود، درست در مسابقه ایی که فراری قول پیشرفت داده بود هر دو خودرو فراری توسط مرسدس لپ شدند. شاید باور این مورد برای تیفوسی های دو آتیشه سخت باشد اما به گفته سباستین فتل، لپ شدن فراری توسط مرسدس قابل پیش بینی بود.

مرسدس ثابت کرده است که خودرو W11 یک صلاح مرگ بار برای سایر تیم ها است. دیروز همیلتون توانست یک رکورد دیگر از مایکل شوماخر بزرگ را به نام خود ثبت کند. تعداد بیشترین پیروزی در یک پیست، این رکورد تا کنون در اختیار مایکل بود اما با برد دیروز همیلتون و رسیدن به عدد ۸ پیروزی در پیست مجارستان، نام لوئیس را در جلوی این افتخار خواهیم دید. مرسدس همچنین توانسته تمام سه مسابقه برگزار شده از فصل ۲۰۲۰ فرمول یک را با پیروزی به پایان برساند.

در همین حال سباستین فتل مسابقه مجارستان را در جایگاه ۶ ام به پایان رساند و هم تیمی او نتوانست رده ایی بهتر از ۱۱ را کسب کند. مرسدس توانست هر دو خودرو فراری را لپ کند و این یک مورد بسیار عجیب برای تیم فراری است، در همین باره سباستین گفت:

برای من اصلا جای تعجب نداشت، قبل از شروع مسابقه اختلاف ما با آنها کاملا مشخص بود. برای همین لپ شدن فراری قابل پیش‌بینی بود. پس

از نتایج ضعیفی که در اتریش داشتیم می‌توانم بگویم شرایط ما کمی بهتر شده است، شاید بهترین نتیجه برای ما در این مسابقه کسب رده ۵ و ۶ بود.

اما هم تیمی سباستین، چارلز لکلرک، نتوانست در محدوده امتیازگیری باقی بماند و به کسب رده یازدهم اکتفا کرد.

صادقانه بگویم، به نظرم در این مسابقه مشکلی وجود داشت، عملکرد خودرو با روز زمانگیری قابل مقایسه نبود، خودرو برای رانندگی بسیار سخت بود و فرمانبرداری لازم را نداشت. باید داده ها را بررسی کنیم تا علت را پیدا کنیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد