موضوعات داغ

با ام وی ام 315 پلاس آشنا شوید، جدیدترین اتوماتیک بازار + روش خرید

عکس مطلب اول

حدود 15 سال از زمانی که مدیران خودرو فعالیت خود را در بازار خودرو ایران آغاز کرد می‌گذرد و در این مدت ام وی ام 315 یکی از پرفروش‌ترین محصولات این خودروساز خصوصی بوده است. ام وی ام 315 در طی دوران حضورش رقیب مستقیم پژو 206 و نمونه ارتقایافته آن یعنی پژو 207 بوده و متناسب با نیازهای بازار، مدیران خودرو تغییراتی در این خودرو اعمال کرده است.

ام وی ام 315 در بازار چین با نام چری A13 شناخته می‌شود و یکی از خودروهای اقتصادی و پرفروش شرکت چری است. تاکنون دو نسل از ام وی ام 315 به بازار کشورمان عرضه شده و مدیران خودرو حال تصمیم گرفته با توجه به مقتضیات بازار، تغییراتی را در محصول پرفروش خود اعمال کند. حاصل این بهینه‌سازی‌ها عرضه ام وی ام 315 پلاس بوده است.

بهینه‌سازی‌های ام وی ام 315 پلاس

ام وی ام 315 پلاس در حقیقت نسخه فیس‌لیفت ام وی ام 315 محسوب می‌شود و با بهره‌گیری از برخی بهینه‌سازی‌های ظاهری، چهره ام وی ام 315 پلاس جذاب‌تر و گیراتر از همیشه شده است. اضافه شدن نوارهای دی‌لایت در قسمت زیرین سپر، طراحی مجدد آینه‌ها، رینگ‌های جدید و گرافیک جدید چراغ‌های عقب بخشی از این تغییرات هستند.

ام وی ام 315 پلاس

نمای داخلی ام وی ام 315 پلاس تغییرات و بهینه‌سازی‌های بیشتری را نسبت به نمای خارجی تجربه کرده است. فضای داخلی نمونه فیس‌لیفت ام وی ام 315 کاملا شبیه به ام وی ام X22 طراحی شده و اکنون با استفاده از تریم داخلی مشکی – نارنجی، فضای داخلی دوست داشتنی برای سرنشینان فراهم آمده است.

قوای فنی ام وی ام 315 پلاس نیز تغییراتی را تجربه کرده است، جایی‌که جعبه دنده دستی پنج سرعته جای خود را به گیربکس اتوماتیک چهار سرعته داده است. پیشرانه خودرو هیچ تغییری نداشته و همچنان از نوع 1.5 لیتری تنفس طبیعی است که می‌تواند حداکثر 107 اسب‌بخار قدرت و 140 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

امکانات ام وی ام 315 پلاس

امکانات ام وی ام 315 پلاس نیز قابل توجه هستند. علاوه بر آن افزوده شدن سیستم کنترل پایداری به این خودرو را می‌توان گامی مثبت از مدیران خودرو دانست که باعث افزایش ایمنی خودرو شده است. از جمله امکانات دیگر ام وی ام 315 پلاس می‌توان به مواردی همچون: سانروف، نمایشگر لمسی، سنسور پارک عقب به همراه دوربین، دی لایت، تریم چرمی، سنسور نور،سامانه نشان دهنده فشار باد لاستیک، فرمان برقی، کروز کنترل و رینگ آلومینیومی اشاره کرد.

نحوه خرید

اما برای خرید ام وی ام 315 پلاس چگونه می‌توان اقدام نمود؟ اگر ساکن تهران یا شهرستان‌های اطراف تهران هستید، می‌توانید خرید خود را از طریق نمایندگی رضایی روشن مدیران خودرو .، انجام دهید. برای برقراری ارتباط با این نمایندگی می‌توانید به شماره واتساپ 09915010148 پیام دهید تا این نمایندگی با شما تماس بگیرد. همچنین می توانید برای مشاوره به همین شماره، تماس بگیرید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/7/9
این ماشین واقعا فوق العاده س.من حدود 1 ماهه تحویل گرفتم واقعا رانندگی باهاش لذت بخشه
1400/3/2
ما نسل قبلی این ماشین رو داریم توی این نسل جدید واقعا نور الی نور شده شاهکاره

موتور همونه اما طراحی بهتر شده گیربکس بهتر شده و خطاهاش کمتر شده و خیلی روون تر شده و حس رانندگی بهتری رو به راننده منتقل میکنه خیلی خوب میرونه و فرمونش نرم تر و روون تر شده و امکانات جالبی بهش اضافه شده هندلینگش پیشرفت کرده و صداهای کمتری به درونش میاد و مدیران خودرو هم همیشه در خدمات پس از فروش عملکرد خوبی داشته واقعا ارزش پرداخت هزینه 100 میلیون تومان بیشتر نسبت به ام وی ام 315 اسپورت اکسلنت ( چری فالوین 2 ) رو داره


ام وی ام 315 پلاس با قیمت 320 تا 400 میلیون تومان واقعا لایق بهترین ماشین در این رده قیمتی رو داره گزارش خرابی ها در ام وی ام 315 نسل اول زیاد بود در نسل دوم یعنی 315 اچ و اسپورت لاکچری و اسپورت اکسلنت کمتر شد و رضایت بخش تر شد و در نسل جدید یعنی 315 پلاس واقعا رضایت بخش و کم مشکل است


شما میتونید این ماشین رو بصورت صفر با قیمتی بین 300 تا 400 میلیون تومان تهیه کنید و از یک سفر خوب رضایت داشته باشید