موضوعات داغ

ایجاد تغییرات اساسی در بخش مدیریتی فراری

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

بر اساس اخبار رسمی، در تیم فنی فراری تغییراتی صورت گرفته است. فراری روز چهارشنبه اعلام کرده است این تغییرات در راستای بهبود وضعیت این تیم پس از کسب نتایج ضعیف در سه مسابقه گذشته گرفته شده تا از پس رفت تیم جلوگیری به عمل آید.

وضعیت در تیم فراری تا آنجایی بد پیش رفته است که از گرفتن پول پوزیشن و پیروزی مسابقات در فصل گذشته به تلاش برای حذف نشدن در Q2 و کسب رده پنجم جدول سازندگان تنزل پیدا کرده اند. مدیر تیم فراری، ماتیا بینوتو، این جایگاه را لایق نامی همچون فراری ندانسته و پس از مسابقه مجارستان به ضعف خودرو SF1000 اعتراف کرده و افزود:

وضعیت از آنچه انتظار داشتیم بسیار بدتر است، هم در مستقیمی ها سرعت لازم را نداریم هم در پیچ ها زمان از دست می‌دهیم، خودرو ما نیاز به یک بازسازی کلی در تمامی بخش ها خواهد داشت.

سباستین فتل و چارلز لکلرک

بیانیه فراری

بخش های مدیریتی جدیدی ایجاد کردیم تا روند نظارت تیم متمرکز تر و ساده تر شود، به روسای هر بخش اختیار عمل لازم برای پیشبرد اهداف تیم داده شده است، همچنین یک بخش جدید با نام توسعه عملکرد (Performance Development) به سرپرستی انریکو کاردیلی در تیم ایجاد شده است. بخش هایی از تیم که بدون تغییر باقی مانده اند شامل موارد ذیل خواهند بود.

Enrico Gualtieri مدیر مجموعه پاور یونیت

Laurent Mekies مدیر ورزشی

Simone Resta ریاست مهندسین بخش شاسی

با وجود اینکه مدت چندانی از آغاز دوره مدیریت ماتیو بینوتو نگذشته است اما به شدت از سوی فراری تحت فشار قرار گرفته است، ماتیو اعلام کرده است که در تیم باید یک تغییر قاطع ایجاد شود، ما قصد داریم به صدر جدول بازگردیم. بینوتو همچنین از آمدن Rory Byrne صحبت کرده است. روری، از طراحان مهم تیم فراری در زمان سلطه این تیم با رانندگی مایکل شوماخر در فرمول یک است.

تغییر جهت اساسی در تیم نیاز به یک تصمیم قاطع و معلوم کردن مرزهای واضح از پذیرش مسئولیت و تعهد به تیم دارد. با ایمان کامل به استعداد بخش فنی تیم لازم به ذکر است بخشی که توسط انریکو کاردیلی اداره می‌شود قادر خواهد بود تا از تجربه و توانایی Rory Byrne و David Sanchez بیشترین بهره را ببرد و این سنگ بنای توسعه خودرو خواهد بود.

ما معتقدیم پرسنل فراری از بالاترین سطح و توان برخوردار هستند، تغییرات ما متمرکز بر روی بخش های مدیریتی و توزیع مناسب مسئولیت ها است.

قبلا هم گفته ام اما ذکر دوباره این نکته لازم است که بدانید ما شروع به پایه گذاری فرایندی کرده ایم تا منتهی به کسب پیروزی و موفقیت پایدار شود، مدتی طول خواهد کشید و ما از نظر عملکرد و کسب نتیجه دچار مشکلاتی خواهیم شد مانند اکنون، با این وجود با قدرت نسبت به این کاستی ها واکنش نشان داده این تا هرچه سریعتر در صدر این ورزش قرار بگیریم، این چیزی است که تمام طرفداران فراری در سراسر جهان از ما انتظار دارند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد