موضوعات داغ

معرفی پیکاپ چانگان، شکارچی چینی به زودی در بازارهای بین المللی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

حضور برندهای خودروساز چینی در بازارهای بین المللی چیز جدیدی نیست و پیش از این شرکت های بزرگی همچون چری، جک و یا چانگان تجربه حضور در بازارهای خارج از کشور خود را داشته اند. حال اخیرا شرکت خودروسازی چانگان برای گسترش حضور خود در بازارهای بین المللی، یک خودروی پیکاپ معرفی کرده و با اولویت عرضه در بازار شیلی، قرار است که در آینده وارد سایر بازارهای آمریکای جنوبی و یا حتی بازار خاورمیانه شود.

این خودرو براساس نسخه داخلی KAICENE F70 توسعه پیدا کرده و با انتخاب نام "هانتر" راهی بازارهای بین المللی خواهد شد. مهم ترین تغییر پیکاپ هانتر با نسخه داخلی، ایجاد تغییراتی بسیار خوب در طراحی جلوپنجره اتومبیل است که حالا یک حاشیه کرومی جذاب به اطراف آن اضافه شده و ستون های افقی بزرگ داخل با الگوهای جدید طراحی جایگزین شده که جذابیت بیشتری برای آن در پی داشته است.

چانگان هانتر

فضای داخل کابین نسبت به نسخه بازار داخلی دست نخورده باقی مانده و هنوز هم سبک طراحی قدرتمند "پژوسیتروئن" را حفظ کرده است. به لطف طراحی مشترک این خودرو با پژوسیتروئن، می توانیم یک طراحی جذاب و پیشرفته را در داخل کابین شاهد باشیم و در بالاترین قسمت آن، سیستم سرگرمی اتومبیل قرار گرفته است که در مدل های پایه با یک صفحه نمایشگر 8 اینچی لمسی به مشتریان عرضه می شود، اما امکان ارتقای آن به یک صفحه نمایشگر 10 اینچی به همراه قابلیت های اتصال به تلفن همراه وجود دارد.

از لحاظ موتوری، چانگان هانتر در حال حاضر تنها یک موتور توربودیزل 1.9 لیتری با گیربکس 6 سرعته دستی دارد که در بازار شیلی با حداکثر قدرت 150 اسب بخاری و گشتاور 350 نیوتن متری و در مدل های اختیاری تک محور محرک و چهارچرخ محرک عرضه خواهد شد. پیکاپ هانتر اولین محصول چانگان نیست که وارد بازار شیلی می شود و قبل از آن هم محصولات مختلفی ازجمله CS15، CS35، CS55 و سایر محصولات چانگان در بازار این کشور عرضه شده است.

چانگان هانتر

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد