موضوعات داغ

فیس‌لیفت میتسوبیشی میراژ ۲۰۲۱ رونمایی شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

فیس‌لیفت میتسوبیشی میراژ و میراژ G4 به عنوان بخشی از تغییرات عمده در خط تولید این برند در ایالات‌متحده رونمایی شد. تا ربع دوم سال ۲۰۲۱، خط تولید این شرکت کاملا متفاوت خواهد بود.

اولین مورد از این خودروهای اصلاح‌شده میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی آپدیت‌شده است که در ربع چهارم سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود. با این حال، این شرکت درباره تغییرات این مدل جزئیاتی را منتشر نکرده است. این مدل از یک موتور احتراق داخلی بزرگ‌تر بهره می‌برد که توان را افزایش می‌دهد. سیستم هیبریدی اصلاح‌شده به این مدل اجازه می‌دهد در حالت تمام الکتریکی مسافت بیشتری را طی کند.

اوتلندر پلاگین هیبریدی اصلاح‌شده از یک موتور تنفس طبیعی ۲.۴ لیتری چهارسیلندر استفاده می‌کند که توان ۱۲۶ اسب‌بخار تولید می‌کند. دو موتور الکتریکی توان ۹۳ اسب‌بخار تولید می‌کنند. در این مدل به جای باتری ۱۲ کیلووات ساعتی از یک باتری ۱۳.۸ کیلووات ساعتی استفاده شده است.

فروش میراژ و میراژ G4 از ربع اول سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد. تصویر این مدل نشان می‌دهد که دماغه متفاوتی دارد. چراغ‌ها زوایای تیزتری دارند. نمای جلویی شبیه اوتلندر است، و در کناره‌ها شاهد اشکال پرانتزی کرومی و چراغ‌های مه‌شکن هستیم.

فیس‌لیفت میتسوبیشی اکلیپس کراس ۲۰۲۲ طی ربع اول سال ۲۰۲۱ وارد بازار می‌شود. نمای جلویی و پشتی این کراس‌اوور با نسخه قبلی متفاوت است. در کابین هم شاهد یک سیستم سرگرمی رسانه‌ای جدید خواهیم بود.

در نهایت، فروش نسل بعدی اوتلندر ۲۰۲۲ در ربع دوم سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد. میتسوبیشی ادعا کرده این مدل ظاهر جسورانه‌تری دارد و آرام‌ترین و مجهزترین میتسوبیشی است که تاکنون در ایالات‌متحده به فروش رفته است.

اوتلندر جدید از پلتفرم آخرین نسخه نیسان روگ بهره می‌برد. حتی ممکن است این مدل با موتور نیسان هم عرضه شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد