موضوعات داغ

لندروور دیفندر تبدیل شده به خودرو چهارچرخ محرک الکتریکی راهی آمریکا می‌شود

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

توئیستد اتوموتیو که در زمینه تیونینگ لندروور دیفندر مهارت دارد در انگلستان مستقر است و به اصلاح لندروورهای قدیمی با تزئینات داخلی لوکس، پیشرانه‌های بهبودیافته و تکنولوژی مشهور است. بسیاری از خودروهایی که این گروه تیونینگ می‌کنند موتور دیزلی کارخانه را حفظ می‌کنند، اگرچه برخی از آن‌ها با موتورهای V8 جایگزین می‌شوند. اما حالا این شرکت یک سری محدود از ۳۰ دیفندر تمام الکتریکی معرفی کرده که فقط در ایالات ‌متحده عرضه خواهند شد.

همه آن‌ها فاصله دومحور کمی دارند، دارای سقف پارچه‌ای هستند و با دو پیشرانه عرضه می‌شوند: مدل NAS-E با توان ۲۱۴ اسب‌بخار و گشتاور ۳۸۰ نیوتن‌متر با قیمت ۱۸۵ هزار دلار یا مدل NAS-E پلاس با توان ۳۲۰ اسب‌بخار و گشتاور ۴۲۰ نیوتن‌متر با قیمت ۲۱۰ هزار دلار. هر دو نسخه دارای پک باتری ۶۰ کیلووات ساعتی هستند که با هربار شارژ آن‌ها می‌توان مسافت ۳۲۲ کیلومتری را طی کرد.

دیفندر

به گفته توئیستد، این لندروورها از دفندرهای اصلی هم قدرتمندتر هستند. قابلیت رانندگی در جاده و آفرود آن‌ها با استفاده از قطعات سیستم تعلیق، چرخ‌ها، تایرها و ترمزهای سفارشی ارتقا یافته است.

به نظر می‌آید هدف تمام این مدل‌ها بازار کالیفرنیا باشد - حتی رنگ‌های بدنه آن‌ها با رنگ‌های طبیعی موجود در این ایالت مطابقت دارند. این رنگ‌ها مالیبو، یوسیمیتی و تاهو نامیده می‌شوند و تزئینات داخلی این خودروها با یکدیگر یکسان است.

همان‌طور که انتظار داریم تزئینات داخلی این دیفندرهای گران‌قیمت لوکس است. این مدل‌ها دارای صندلی‌های چرمی الستون، سیستم سرگرمی رسانه‌ای مدرن، حالت‌های رانندگی (اسپورت، اکو و آفرود) و مواد باکیفیت در سراسر کابین هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد